lördag 20 februari 2010

Känsliga läsare varnas...

Ciao !

TACK till er som handlat på min lilla web-loppa ;D Till er som INTE handlat kan ju scrolla ner...det finns ju några saker kvar ;D

Fördelen me att sälja lite saker är ju att de pengar man får gå direkt till nya LOPPIS-BESÖK ;D DET är ALLTID en BRA URSÄKT tycker jag!

Idag har jag och mannen haft trevligt sällskap av Lantlivs-Linda o hennes kärlek på 2 olika loppisar...På det första o bästa stället träffade vi också lilla Hanna, ni vet från det stora grå huset...Hon hade sin dotter med, sååå söt är hon !
Det blev inte såå mycket tjatter, vi hade väl alla tre fullt upp att leeeeta skräp...Ni kan ju förstå att vi tittade efter typ samma grejer ;D TYYYPISKT ;D MEN ASCH Det FINNS ju loppisgrejer så d räcker å blir över...

Jag å Linda hade nog kunnat turnera runt heeela dan menmen man får väl visa liiite hänsyn till de stackars männen oxå...ibland..hehe ;D

Mycket bidde d inte men dom här vinglasen hitta jag precis innan vi skulle åka hem, d lönar sej att gå en extra vända...Linda hade stått o hållt i dom ÅÅÅH VA GLAD jag är att hon lämna dom åt mej för jag ÄÄÄLSKAR DOM ;D



En liten "pokal" till mej för att jag var så DUKTIG på matteprovet igår...NOT...



Ärligt talat så gick det käpprätt åt skogen :C TOOOOOOTALT HJÄRNSLÄPP...

Blandade ihop allt och det stod verkligen helt STILL i huvet...Varit så stressad över det också så att jag hade sovit 2-3 timmar innan också så det gjorde ju allt ännu värre...Igår var jag såååå deppad, besviken, lessen o förbannad på mej själv eftersom jag VET hur MYCKET tid jag lagt ner på att plugga...detta betyder att jag måste göra omprov på torsdag...DÅ mina kära behöver jag verkligen ERA tummar och heja-rop...

Nu kära vänner så kommer nog den tjusigaste lilla pic-nic-väska ni nånsin sett...



HAHA JAG VET DEN E SKITFUL...Och inför bilden på innehållet vill jag varna esteiskt känsliga läsare...


Kan ni tänka er mej och familjen på husvagnstripp och denna lilla goding i packningen???Inte???

INTE JAG HELLER.....Men Sickan har en plan...Innehållet är hur sunkigt o snaskigt som helst uääääk...och ska genast kastas och väskan ska målas ;D Hur det blev får ni se nästa gång...eller nästa...har lite mycket nu...

Ha nu en härlig lördags-kväll och glöm inte schlager-spektaklet...DET kommer INTE jag att göra...Favoriten DARIN e ju me...sötare får man ju leta efter...LÖJLIGT SNYGG RENT UT SAGT...Så JAG kommer att sippa på ett glas vin och med haklapp njuta av DEN godingen hihi...
PUSS <3

10 kommentarer:

Hagbacken sa...

Tusen tack för en trevlig dag :) Glasen är såå snygga (tyckte kärleken med) å tom HAN erkände att vi kunnat loppa liite mer än de va var till....

Men nu har du ju packning så du klarar dig för en romantisk picknick-tur ;)

NU är bilen loss med hjälp av min pappa, så nästa gång kör VI :)

Puss å kram å tänk på mig som sitter PÅ BUSSEN då det är shclagerfestival...på väg t jobbet :(

Hagbacken sa...

stacfelen haglar, men skyller på att jag är nuvaken ;)

Hagbacken sa...

en sak till...ja, det det finns faktiskt saker så det räcker åt ALLA...även om man letar samma stil.....;)

Det vita dårhuset sa...

Skrattar :o) Här är en till som tok gillar Darin!!
Dom ögonen när flinet slår in skulle jag kunna titta på i evigheter ;o)

Om du visste hur länge jag letat efter sådanna glas!!!! Love them *ler*.

Ha det gott! Kram erika

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilken härlig loppisdag och hm ja picnicväskan kanske inte såg så himla kul ut men den kan ju komma att göra det ;o)
Ha en finfin dag!
Kramis/LenaS

Gårdsromantik sa...

HEJA HEJA!!!!

Men du är jäkligt skicklig på loppisfynd!

Den där väskan var underbar!

Kram Maud

Vita små hjärtan sa...

Vackra glas!!!!! Vilken tur att du fick dom!
Å jag ska hålla alla tummar!!!! Gud va jobbigt med matte :( inte min grej!
Kram Agnetha

Ullis/Leva på landet sa...

Så fina glas du har hittat. Men vilken fin picknickväska. Där har du ju allt klart inte behöver du byta ut allt det heller:)

Kram Ullis

Hanna i Det stora grå huset sa...

Men hoppsan, har jag inte skrivit här??? Var ju helt säker på det!!
Emily blev väldans smickrad när hon hörde vad du skrivit om henne. jag skulle säga tack tyckte hon...
Så tack, tack! ;)

Visst 17 finns det saker så det räcker o blir över till alla oss samlare! Tycker själv att det är skoj när vi hamnar just där samtidigt! Men jag har sett lite för många "utomstående" som shoppar våra saker där. DET är mindre bra känner jag. Haha!

Hur som helst du... Klart att man ska prata liiite dåligt om det man köper, det kan ju bli billigare då! Tänkte på dina tok-fula glas (såååå fina!!!).
Min Emily prutade mina taklampor till en tjuga styck... Haha, jag ville ge just det, men vågade inte säga. tanten ville ha 40/st, så jag blev så glad över min dotters braiga initiativ! :D

Du...Britta... Är det inte vackert va?! Hmmm... Tjejen vi ska ha är ganska så stabil så att säga. Tycker det passar perfekt med Britta då! ;)

Ha det så gott!
Kram Hanna

vitating sa...

Hej!
Var du en av dem som köpte florabilder av mig?! Så kul! Såg dem i ett inlägg längre ner, kul att du blev nöjd!
Sååå mysigt hem du har!
Kram Maria