lördag 30 januari 2010

Hem till Midgard...

Hallå gullesnuttor !

Hoppas ni alla fått veckans dos av loppis. Själv fick jag nog av 3 besök på olika loppisar där d mest fanns dynga rent ut sagt :C
Fast en cool grej hittade ja...



...TA DAAAAAAAAAAAH...en lampa...Vääääldigt rå och tuff look har den...Lite industri-look som jag ääälskar...



...55 kr och jag tog den direkt...fast jag tror banne mej d var det LORTIGASTE jag nånsin släpat hem...UÄCK...
Ser ni texten "MIDGARD"...fnissar när man tänker på min absoluta Svenska serie-favvo MIDGÅRD ;D



...Men nu är den reeen och klar att sätta upp...Problemet är bara VAR ?
Här hänger den bara tillfälligt å provisoriskt på en gammal spik...



Hoppas och tror ni känner igen det...man köper nåt man verkligen gillar men så kommer man hem och upptäcker att man inte har nånstans där saken passar...Nåja den får ligga o vänta att jag sugit klart på den karamellen...Annars finns ju alltid Tradera ;D

Kram å puss dammtuss <3

7 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Så snygg lampa du har hittat. Hittar du ingenstans att ha den får du höra av dig. Skulle passa utmärkt här. Skönt att de nu har hittat orsaken till din sömnbrist. Hoppas att du kommer att vara superpigg nu då.

Kram Ullis

Hagbacken sa...

Guuud så snygg :)

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilken grymt läcker lampa!
Ha en fin dag!
Kramis/LenaS

STENLYCKA sa...

Hej på dig Gullesnuttan själv!
Jag fick min dos av loppis i fredags men tyvärr gav det inte mycket till utdelning. Du hade ju tur att hitta en så härlig lampa. Du hittar säkert en plats för den.
Ha en bra dag i vinterkylan, här har vi -19 grader, så kallt har vi inte haft på väldigt många år.
Kram

Vita små hjärtan sa...

Härligt när man gör lyckade fynd!!!
Ha en mysig kväll!
Kram Agnetha

Unknown sa...

Halloj!
Jag vill köpa lampan!!!
jan(at)undin.se

Unknown sa...

Hej!
Jag vill verkligen köpa lampan!
Mvh Jan(at)undin.se