tisdag 9 februari 2010

Helgens loppisfynd...

Hallå och TACK för alla roliga kommentarer ;D

...Sicken TUR man inte e ensam om att bo med en neandertalare med selektiv hörsel...
Kan säja att efter flera timmars loppisletande i snö-modd i ÖREBRO så kunde jag väl inte annat än att förlåta min man...OM han nu inte gör om d...Då blir det en betydligt lääängre period med surande...

Inte bidde d mycket shoppat heller, det jag köpte va sånt jag redan har...hmmm...men bättre än inget eller hur...

Så sööööta gamla vita BARNSKOR...



...Bara 100 kr ;D

Sen kunde jag inte låta bli denna KO-TAVLA...trots att jag redan har en...



...MEN denna va ju såå mycke äldre, shabbigare å finare...Dessutom tyckte jag 95 kr va ett FYND !

VAD TYCKER NI ??? Två bredvid varann ?



Återstår att se vad jag gör me den andra...Kanske ska jag ha båda annars säljer jag den andra ;D




Köpte också några vita örngott till SUPER-PRIS...25-30 kr styck...Såå himla fina att ha i soffan, sängen, fåtöljen ja överallt ;D Mina kommer nog att hamna i soffan..Till skillnad från övriga familjen tycker jag nog att vi behöver lite fler vita kuddar...

Håller på och rensar härhemma...Ska göra som många andra, fixa en web-loppis här i högerspalten...Får se om jag lyckas...annars kommer det som nästa inlägg ;D

Ha d BÄST / Kram K

6 kommentarer:

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilka härliga fynd, tycker själv att det är dåligt med loppisfynd i Örebro just nu ;o)
Ha en fin eftermiddag!
Kramis/LenaS

Hagbacken sa...

Finfina fynd gumman :)

Hanna i Det stora grå huset sa...

Kanoners! Den nya tavlan var hur fin som helst. Ensam tror jag...

Ha det gott!
Kram

Dicksonska våningen sa...

Så söta barnskor!

Ha en skön helg!

Kram Annika

Vita små hjärtan sa...

Hej!
Härligt med fynd!!!!
Söta skor!!!
Kram Agnetha

Ullis/Leva på landet sa...

Kul att göra lite fynd i alla fall. Skönt att rensa. måste funderar vad jag ska rensa ut denna helg, tror i alla fall att gubben får vara kvar ett tag till.

Ha en bra helg!
kram Ullis