lördag 13 februari 2010

Åååh Flora...

Tjollahoppsansaaa...

Nu har man vart på loppis, skjutsat iväg en unge till momo, en till kompisar, den tredje på fotbolls-cup, gjort sej av med ett SOP-BERG, handlat, tvättat, duschat å brottats med soffan...

Ni som också har vita soffor får väl utstå samma kamp när man för tusende gången tvättat överdraget å ska ha på eländet igen...PUST man blir alldeles svettig... ;D



Sen när det va klardigt hade jag ju ett lagom litet lördags-projekt...Nämligen arrangera mina NYA FLORA-BILDER som jag köpt av Maria från fina bloggen Vita hemmet i Lyckebo.
TUSEN TACK MARIA JAG ÄLSKAR DOM !

Någon som är väldigt uppmärksam kan se att vi bytt soffbord...igen...Fick nåt ryck när jag såg i en annan blogg, som jag såklart inte vet vem...*SKÄMS* Där hade dom iaf ett BAKBORD uppe på en gammal kista, det var sååå SNYGGT så fram åkte färgen och målade om mitt bakbord * ME LIKE*


STRANDKÅL...STJÄRNÖGA...HÄGG...FJÄLLKATTFOT...

Beställde 5 st och med bara VITA BLOMMOR, ville inte riskera att få nån av mina hat-färger...gul ( som ÄR ful...)lila eller orange USCH...Det gillar INTE JAG...


STRANDKÅL, STJÄRNÖGA ( allra finaste )...



Den femte fick hamna här på månbordet...

...ODÖRT...


Nu ska jag och min kära "M" åka till grannstaden FALUN och kolla när min duktiga fina mellantjej ska spela FOTBOLLS-MATCH... 3e matchen idag...första var kl 07.00 i MORSE, TÄNK ER ATT SPELA MATCH FREDAG KVÄLL, KOMMA HEM VID 9...ÅSSÅ SEN UPP IGEN VID 5, NÄR MAN ÄR 13...DÅ ÄLSKAR MAN FOTBOLL ;D tror hon kommer sussa gott inatt ;D

Önskar er ALLA en HJÄRTLIG HJÄRTANS DAG <3 Ni betyder sååå MYCKET !!!
Puss och kram /K

4 kommentarer:

NICOLINAS BONING sa...

Åh,vilken tur att det inte bara är jag som brottas med och dansar runt dom där...piiiiiiiip...överdragen VARJE GÅNG man har tvättat dom;-)

Jag har nästan trott att det är bara jag som inte kan få över dom både här och där på ett litet kick...fniss...

Fräscht med rena överdrag och skönt när man har piffat om lite runt om åxå.

Hälsn Birgitta

Ullis/Leva på landet sa...

Önskar dig en riktigt bra alla ♥ dag. Kram Ullis

Ett Vitare Hem sa...

Jadu denna kampen om soffklädslarna är inte kul har haft mina beige på nu sen innan jul men nu skulle jag verklign vilja byta men jag drar mig lite eftersom jag vet vilket slit det är ;o)
Ha en fin alla hjärtans dag!
Kramis/LenaS

elin&hanna sa...

haha, jag kämpade mer på cupen än du gjorde hemma! din noooolla haha, jag är dryg här för du drygar på facebook ;)
sopa
glad alla hjärtans dag!:)
puss
btw, gåå inte in på den bloggen det står, det är feeeel!
http://www.eelinhhenelund.devote.se/
är rätt :)