tisdag 16 februari 2010

SE HIT...WEB-LOPPIS !

Hallå...

Stressad som jag är...Jä*la %(/&/"&%¤#!#=))((/&% matte... :C så har jag inte tid att försöka fixa min lilla webb-loppis på sidan...Så den kommer här för enkelhetens skull...
...JAAAA jag ÄR BLOND ;D !

Hoppas att det är någon som hittar nåt av intresse ! Svårt att sätta pris men det kan alltid diskuteras...Jag är inte omöjlig ;D

SÄLJES:

VIRKAD BEIGE PLÄD 250 KR + PORTO !

Pläden är begagnad och tvättad många gånger därför skiftar den beiga färgen i olika nyanser, men det är bara snyggt ;D Fläckfri, hel och ren såklart !
MÅTTEN ÄR CM 215 * 117 CM !
*** SÅLD ***


ANTIK LÖPARE I LINNE 150 KR PLUS PORTO !!

Jättefin antik löpare 110*36 cm med 24cm långa fransar på BÅDA SIDORNA. Hel och ren !

GAMMAL PARFYMFLASKA 25 KR PLUS PORTO !
Flaskan är av glas, "korken" är lite trasig nertill men inget som syns när den sitter i flaskan ! Höjd med korken i är 14 cm.
*** SÅLD ***

7 ST GAMLA BAKFORMAR 30 KR PLUS PORTO !
Höjd på formarna är 4 cm och diametern ca 6.5 cm.

ENKELT KRÖN 25 KR PLUS PORTO !
Gammalt enkelt vitmålat krön i trä...Längd 40 cm och höjd 13.7 cm.
*** SÅLT ***

GAMMAL RUND SPEGEL 30 KR PLUS PORTO !
Diameter 15 cm.****SÅLD***

GAMMAL RUND SPEGEL 40 KR PLUS PORTO !
Diameter 17 cm.
***SÅLD***

VITT FAT/BRICKA 30 KR PLUS PORTO !
Diametern är 40 cm.

VITT NYARE FAT MED PÄRLOR 30 KR PLUS PORTO !
Diametern är 23.5 cm och höjden är 7 cm.

CARPE DIEM SKYLT 40 KR !
Köpt på web-butik...Längden är 39.5 cm och höjden är 9.5 cm och skylten är av trä !

GAMMAL BLÄCK-BEHÅLLARE 100 KR PLUS PORTO !
Metall-liknande material med glaskopp som dock har en spricka men håller ihop. Höjd 10 cm.
*** SÅLD ***

GAMMAL VIKT 2 KG 20 KR PLUS PORTO !



GAMMAL KULRAM 30 KR PLUS PORTO !
Måtten är 17*17 cm. Lågt pris eftersom en pinne är av på baksidan, syns knappt!
*** SÅLD ***

HEMSTICKAD PLÄD AV FÄRGAT YLLE-GARN 150 KR PLUS PORTO !
Mått 2.05 * 74 cm.
*** SÅLD ***

UPPLÄGGNINGSFAT FRÅN RÖRSTRAND 25 KR PLUS PORTO!
Fatet har 2 naggar på undersidan, annars ok skick !

TRÅDARBETE/LUFFARSLÖJD...Tork för kryddor eller likn. 75 KR PLUS PORTO !
Höjd 10.5 cm !

MAILA MEJ ELLER SKRIV EN KOMMENTAR OM VAD DU ÄR INTRESSERAD AV, Så återkommer jag med portokostnad...Först till kvarn !

MAIL : aelskarzink@gmail.com

Kraaam /K

3 kommentarer:

Hagbacken sa...

Å jag vill ha överkastet, kulramen och parfymflaskan...sms:ar!

Kram!

Hanna i Det stora grå huset sa...

Jäkla Linda...

Parfymflaskan ville jag ha... Ja, och spottkoppen med!!! reserverad stod det, men ångrar de sig kan du väl höra av dig!!!

Kram

Stina sa...

Det där var fina saker.:-)
Kram Stina