måndag 25 januari 2010

Kärlek o lycka...

Hello babes !

Ja vad säjer ni om helgen som var ?
Hoppas ni alla fick både kärlek o lycka, om inte så får ni det här av moi...
Inspirerad av senaste VAKRE HJEM har jag idag pysslat lite och satt text på ljus genom schablon från Panduro.


Bild från VAKRE HJEM !



Kan INTE påstå att jag är nöjd precis...



Min version...
...det var kladdigt så jag fick tvätta bort å börja om och när ett ljus var klart med svart färg såg det inte alls bra ut så snabbt ner med ljuset i diskbaljan o tvätta o börja om...denna gång med ljusgrå färg...Sen blev det snett å vint och mitt i alltihopa tappa jag bort ett k och sen blev sittande i telefon så sista färgen höll på att torka...men men...nu har jag iaf provat...

Min helg bara swischade å swoschade förbi. Min kära vän Linda och hennes ursöööta döttrar och nya käääärlek var ju här på middag. Jisses va fort "nån" tömde min vinpava hihi...sen var d söndag fm och skallebang av allra värsta sort ;D
Nädå så illa var d inte...MEN RIKTIGT SKOJ HADE VI...Middag med vin, öl och KARAOKE med alla flickorna SÅÅÅ KUL ungarna påstår att dom utklassade oss meeen DET tror vi väl inte på...hihi




Min minsta dotter Vimmsan, hon va sååå lycklig på söndan å sa det var den BÄSTA HELGEN PÅ LÄÄÄNGE ;D Hon och Lindas minsta kom väldigt bra överens och lekte faktiskt igen redan på söndan när alla mammor å män låg nerbäddade ;D *Fniss*

Måste också få skvallra att Linda o hennes nya är som gjorda för varann, guuu vilka turturduvor <3 Det var faktiskt så att deras rosaskimmrande lycka ( ni vet landet för nykära dårar där allt är puttinuttigt och fluffigt å rosa å ingen bråkar om disken eller pruttar vid matbordet muahaaaaaaahaaa )smittade av sej på oss ;D
Puss på er <3

4 kommentarer:

Emilie sa...

sv: Tack! :)

Haha, vi ägde ju lugnt ut er!!! :D
Kram Emilie

Hagbacken sa...

Ne, de gjorde de inte alls-eller hur? ;)

Blev ju skita-snyggt m ljusen ju-toka!! Ser inget konsigt alls, det sitter i hövvö ditt ;)

Å så gulligt du skriver då...:) Är det så att det smittar av sig, så måste vi ju se till att ses oftare tillsammans-eller hur?!

Länge leve kärleken (och UTAN utgång)

Pöss, pöös

Ett Vitare Hem sa...

Men jag tycker du lyckats få dem jättefina! Och så härigt att Linda fått lyckan!
Ha en fin dag!
Kramis/LenaS

Lavendel & Romantik sa...

Hej Kicki..
Hoppas att det gick bra för dig.Kul att ni hadde en trevlig midda.
Kram/Majsan