lördag 9 januari 2010

Min nya löööööööööve...

Tjoflöjt <3
Så har jag då fått äran att berätta att jag har en NY KÄRLEK <3

Föremålet för mina heta känslor är en ståtlig vacker ung charmig, spännande men ändå stadig o rejäl. Denna skönhet har jag fått ÄRVA av allas vår söta, goa underbara, snälla å roliga LINDA från bloggen Lindas vita lantliv...

Det som nån annan betraktar som en avslutad affär kan ju ge någon annan nöjet att få känna varma känslor...sen bor vi ju en såpass liten stad att det kan vara svårt att hitta nån som någon kompis inte haft ett gott öga till eller tafsat på...fniss...



Första gången jag hörde talas om denna skönhet som vi kan kalla "S" var genom just Linda...Hon köpte honom via blocket men tyckte inte att han va riktigt bra utan satte genast i gång att förändra honom så att HAN skulle passa henne bättre...För mej handlade detta om KÄRLEK vid första ögonkastet...TOTAL KNOCKOUT...och varje gång jag hälsade på Linda och "S" klappade mitt hjärta fortare och jag kände bara "vill ha-vill ha"...




Så den dagen Linda sa att hon tröttnat och att de inte passade ihop frågade hon om JAG ville ta chansen...OM JAG VILLE...Fick honom för en billig peng och har ännu INTE ångrat mej...



Till en början var jag osäker på om vi skulle pass ihop och OM mannen och barnen skulle acceptera honom MEN det har gått fantastiskt bra, över förväntan faktiskt...

HÄR HAR NI HONOM...TA DAM TA DAAAAAH :

Lagom lång...



...och lite lagom bred...



Härinne får bara mina finaste och vitaste porslin bo ;D
Pst ignorera gärna plastmattan som ser ut som nån kräkat på den...*HAT* men till våren ska här läggas TRÄGOLV...
mannen ser såå fram mot det projektet som ska bli HANS EGNA...moahaaaahaaaaaaa-NOT...
själv tänker jag umgås med min NYA KÄRLEK ;D...I och med denna nyainneboende så bidde det massa mer-jobb...KAOSET ÄR TOTALT and i LOVE IT hihi

Puss på er <3

12 kommentarer:

Dicksonska våningen sa...

Superfint skåp! Hur många vita skåp kan man ha??? Jättemånga!

Ville önska dig en skön lördags-kväll!
Kram Annika

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Å vilket fint skåp..avis

Ha en skön lördags kväll.
Kram Irene

Ullis/Leva på landet sa...

Det skåpet är ju så snyggt. Så det var till dig Linda skeppade iväg det som hon skrev om:) Passar ju jättebra till porslinet.

Kram Ullis

Marita sa...

Jamen du, vad fint det är!!! Tokig hon är som inte ville ha det kvar, men tur för dig....

Jag tycker det är helt underbart kärleksfullt när vi kvinnor hjälper våra män med projekt! De har ofta så svårt att hitta på några, men vi kvinnor, vi har sällan svårt med det!!! Kommer ju bli helt underbart med trägolv! Är inte heller så himla glad för plastgolv...
kram, Marita

Hagbacken sa...

Å sååå fint det blev!!! Klart du ska vara nöjd! Och vad fint du har inrett det!!

LOVE LOVE LOVE i massor från en berusad en.....av *kärlek*

Hanna i Det stora grå huset sa...

Wow, vad fin den blev hos dig.....

Ha en fin söndag kära du!

Kram Hanna

Vita små hjärtan sa...

Hej!
Så fina bilder i allra vitaste vitt!!!!
Ha en mysig kväll!
Kram Agnetha

Krusidull sa...

Tjolahopp
Visst är det underbar att vara nykär, unnar dig det. Men du om du skulle tröttna kan jag ta över.
Kram
Krusidullan

Unknown sa...

Haha....nu skulle man kunna kalla dig och Linda "skåpsvågrar" ;-)


Kraaaaaaaaam,
Maria/Javabönan

PS. Skåpet är snyggt DS.

Vardagens guldkorn sa...

Förstår att det var kärlek vid första ögonkastet =0) Superfint!
Hoppas du får en bra avslutning på veckan... nu är det snart dax för fredagsmyyyys =0)
Kram Linda

Liten Bod sa...

Jättefint skåp! Skulle gärna hångla med det lite jag också :) Vi har ju så dåligt med väggar lediga bara... Kram, Tina

Me sa...

Ha ha gud vilken roligt och bra beskrivning!!Ha ha Smilar fortfarande!!!

Kram Veronica.