tisdag 19 januari 2010

INGA vår-känslor här...

Morr...

Med risk för uppläxning och ett rejält kok stryk...Ska ni få veta vad jag stör mej på...Fast MEST stör jag mej på mej själv som ägnar nrj på att störa mej...
Alltså man är ju olika och ni får ju verkligen tycka vad ni vill fast här på MIN blogg ska ni förstås hålla med mej...*SKOJAR*
Någon läsare kvar ???


Vi är nu i MITTEN AV JANUARI och för mej är det jäkligt LÅÅÅNGT kvar till någon VÅR...Vi har KALLT å massor av SNÖÖÖÖÖ så hur tusan kan alla börja skriva om VÅÅÅÅÅÅR så fort julen är över...Blir såååå TRÖÖÖTT...

Tyck som ni vill men nu VET ni vad JAG tycker... ( intresseklubben antecknar...;D ) haha...NI ÄR ÄNDÅ UNDERBARA ALL GOA FINA VÄNNER...och här bjuder jag er på en...

...VÅR-BUKETT trots allt... ;D

...Och jaaa, det finns nog anledning till at jag är en riktig Bitterfitta just nu...Jag vill ju bara må bra och jag vill verkligen inget nåt ont men så händer saker som man inte rår på och när man tvingas stå ut med psykiskt störda människor som gör livet sååå drygt kan man ju inte alltid va på topp...FÖÖÖRLÅT...

PUSS NI ÄR BÄST <3

6 kommentarer:

Det vita dårhuset sa...

Tanken har faktiskt slagit Erika också!!!
Krameli Kram

Lavendel & Romantik sa...

Hej på dig!!!
Inte ska du vara bitter heller ;)
och inte vill väl du ha ett skruttigt bord i ditt fina hem heller....Snygga gardiner har du gjort också. Kram på dig nu/Majsan

Vita Falkens Lantliv sa...

Ibland mår man piss!!!! Och inte fan är det kul precis, men väldigt mänskligt;)

Dra nu filten över huvudet och var bitterfitta idag hahahaha så imorgon är du en ängel ska du se =)

Kram Susanne

Hanna i Det stora grå huset sa...

Ja du, inte sjutton är det vår än heller. Men det kommer, dagarna går ju så fort nu när man är äldre... ;)

Visst är det åt pipan att ha psyk-fall omkring sig som man kanske inte kan välja bort hur man än önskar det. Vet ju inte vad som hänt dig, men jag har stooor erfarenhet av det. Flera år av mitt liv har gått till spillo p.g.a sådana människor.

Sköt om dig, och du vet var jag finns!

Kram Hanna

nea i det gula huset sa...

Hej där!:)
Jodå..jag känner igen det där!
Man längtar ngt sjukt till våren men det är ju faktiskt fortfarande vinter!
Ngn (inte jag) gnällde på jobbet häromdagen "-nu vill jag inte ha mer snö..denna snön kunde vi varit utan!"
Visst..men det blir inte vår bara för att snön försvinner..man kan ju lika bra njuta av den och leka, åka pulka och busa!

Ha det bäst!
Kram Nea

Ullis/Leva på landet sa...

Inte behöver du fundera över om vi vill vara kvar efter det du skriver. Gillar ju dig för den du är och du behöver absolut inte känna att du måste lämna spår efter dig för att jag gör det hos dig. kan ju inte låta bli att skriva en rad hos dig efter det man får läsa hos dig varje gång. Jag vill ha vårblommor redan nu för att orka fram till våren. är så mycket tungt nu så det hjälper mig lite.

Ha en bra helg!
Kram Ullis