söndag 17 januari 2010

Lite om-möblat...igen...

Tjing alla underbara !

Nyss hemkommen från en lång promenad i snöyra, med bra musik örona går det ju som en dans ;D
Hoppas ni haft en bra vecka och det allra viktigaste en härlig helg. Vi har bara tagit det lugnt och slappat, därav mina promenader både igår kväll seeent...och idag...JAG kan nämligen INTE bara sitta still å slappa en hel dag då klättrar jag bokstavligen på väggarna ;D



Köket och mat/tvrummet tillhör väl dom rum som man tillbringar mest tid i och därför blir det oftast där iaf JAG plockar, möblar och ändrar om ;D
Nu har köket fixats lite med små medel ( vääääldigt långt till löning denna mån...)Pardörrarna har åkt ut i väntan på nya altanen...

Ser ni dom fina ljusstakarna till höger på bordet ? Dom FICK jag på köpet av alldeles underbara LINDA ( Lindas vita lantliv ) när jag hämtade skåpet. Hon VISSTE att jag tyckte dom va så fiiina, visst var det väl himla gulligt av henne?

Kan bara säja att den eller dom som ägnar tid åt att skriva nedlåtande kommentarer till henne på hennes fina blogg, kan ta er i arslet rent ut sagt...
HON förtjänar verkligen INTE att bli behandlad på det sättet. Det finns inte många som är en så omtänksam varm människa, som verkligen bryr sej och engagerar sej i andra SÅ DET SÅ!!! ;D

Julgardinerna fick inte sitta uppe länge *FNISS* Nu vill jag ha SURPRISE: MERA *VITT, VITT, VITT*
Eftersom plånboken ekar såhär i fattiga månaden januari så fick det bli gardin av ett gammalt lakan jag hade i mina gömmor ;D Visst har jag ett bra miljö-tänk här ;D



Önskar er alla en bra vecka, för mej så drar studierna igång på allvar igen *GULP*
Puss och kram / K <3

5 kommentarer:

Vita Falkens Lantliv sa...

Hej!

I LIKE YOU STYLE hahaha. Jätte snyggt bord och gardinerna blev ju toppen=)

Kram Susanne en nykomling

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Kanon fint....
Bra med miljö tänkande..
Kram Irene

Det vita dårhuset sa...

SNYGGT!!!!

Och jag håller med dig om Linda..
Men Linda är en stor bloggare som skriver väldigt öppet så det blir svårt att behaga alla....
Vi som känner henne vet hur underbart go hon e så det är "bara" att skita i den som tror något annat!!

Folk fortsätter att läsa henne sblogg vilket betyder att hon är älskad av de flesta elelr hur?! :o)


Hälsa Linda och ge na e pöss ,o)
Kram ERika

Hagbacken sa...

Nemen guuuuud så gullig DU (och Erika)e då!!! Blir riktigt generad-tack snälla, underbara du! Lika fint som vanligt har du också....ser fram emot lördag :)

Pussar i massor!!! :)

Ett Vitare Hem sa...

Åh vad fint du har, bordet är ju hur fint som helst!
Önskar dig en fin dag!
Kramis/LenaS