måndag 3 november 2008

UTMANAD !

Hej goa vänner ;D
Jag har blivit utmanad av Jeanette från den fina bloggen allt o inget med Jeanette...Denna utmaning tycker jag va riktigt kul...
* Man ska skriva 7 saker om sej själv...VAD som helst...Det va inte så lätt att komma på faktiskt men här kommer mina 7 saker...rena rama RAPPAKALJAN... ;D

* Sen ska man ge den vidare till 7 bloggare och länka till dessa
* Länka den man fått den av ;D

* Jag somnar oftast med en vetevärmare på fötterna...
* Väldigt barnslig humor har jag...ibland tycker t.o.m barnen att jag ska skärpa mej...
* Jag och "M" från Smultronstället har varit vänner i över 20 ( hjälp ) år...
* När jag va ung missade jag flyget hem från Grekland...
* Jag blir kräkfärdig bara av lukten av kokt kött...
* Jag älskar godis...
* Jag gillar att rensa o möblera om...

Sen skulle man ju då skicka den vidare, vilket inte är så lätt, anar att många redan haft den men iallafall så skickar jag den vidare till följande goa bloggare :

* Dicksonska våningen
* Gammalt o nytt
* Jema rose
* Fyra rum och kök
* Karin Krut
* Smultronstället
* Smultronstället

Igår var jag o köpte Eucalyptus, såå inspirerad av alla andra...o idag har jag gett mej på att försöka fixa kransar...Märktes att det va längesen sist, det var ju inte så lätt som jag trodde...
Tycker just nu att allt jag gör bara blir fel o töntigt...men ska sova på saken så får vi se vad ni får se...
Många som skrivit om hur gott denna tjusiga växt luktar...MEN nja jag vet inte jag, allvarligt talat så tyckte jag det luktade AHLGRENS BILAR...
...så gissa vad som slank ner i kundvagnen...Antagligen bara min sjuka hjärna som inte kopplar rätt ;D...fniss fniss...Pöss på er / K

4 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

Tack för utmaningen, tror att det är 4:e gången jag får den nu, lovar att göra den när jag mår lite bättre..!

KRAM, Jenny

<3

Smultronstället sa...

HAHAHAHA tack för den utmaningen...ska jag känna mig hedrar eller,hihi. e de såå länge sedan?? hihi jag trodde de va i går vi var 25,hehehe. Jag antar utmaningen men kan inte lova att det blir denna veckan, det är ju lite som måste sorteras,hehehe.

Pöss å kram
//Din pralin i godispåsen

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Hihi
Tack du...Klart jag ska göra den..
Ska bara göra ett litet inlägg först....Lovar att det ska bli i dag..ler
Många kramar Irene

Ullis/Leva på landet sa...

Så kul att läsa lite mer om dig. Ta det lugnt med länkningen . brukar gå bättre när man lugnar ner sig, *s*.

Kram Ullis