fredag 14 november 2008

EN NY STOR OCH GROV ;D

Tjingtjong på er ;D
Idag är det den bästa dan´på hela veckan...Tar en paus från snabeldragaren för att uppdatera er från vårt sjukhem...Gissa om det varit fullt upp här med en mag-sjukling o en stackare med bruten fotled...Upp o ner i trappan med saker...Fattas bara sjuksköterske-dressen, men den spar jag till kvällen... fniss

Sonen har vart urdålig...Halkade när han skulle på skolbussen men lyckades på nå underligt sätt ta sej på bussen...För att i nästa sekund vara nära svimma, åkte en hållplats stående och tog sej sen av igen MED BRUTEN FOTLED!!! Jisses, jag som brukar tycka han e sjåpig, gnällig o känslig...GISSA OM JAG KÄNDE MEJ SOM BAD MAMA FROM HELL när jag försökte få honom att stödja på foten så att vi skulle kunna gå hem...och det senare visade sej att den var av på 2 ställen...Stackars mammas lilla gosse ( tuuur han inte läser detta )

Nu verkar han iaf vara på bättringsvägen efter operation och legat o kräkts i 2 dar...YEACH !!!

Det har som sagt varit minst sagt fullt upp här men igår efter en fullpackad mötes-dag, utvecklings-samtal kl 12,14 och bank-möte 16 så smet jag in en snabbis på köpcentret...Hittade denna underbara stoooora och grooova sak...Den är verkligen maffig...

Va trodde ni ???
Endast 149 kr på KID ett superfynd tycker jag, kanske man måste ha en till...

Lite loppisfynd från förra helgen får avsluta idag...Ha en härlig helg allihopa !


Puss o kram chokladbanan ;D

13 kommentarer:

Hagbacken sa...

Men stackares lille gossen då...det var inte bra..då förstår jag att ni har fullt upp! deta har jag med haft, men nu har jag läst ikapp dina två senaste inlägg! Superfin ljusstake och loppisfynd!

ha en bra helg...Kram Linda

Jenny Oak Fae sa...

FY vad ont det måste ha gjort med fotleden...stackarn..!

: (

Härlig maffig ljusstake!!!

Kram & trevlig helg!

Jenny

<3

Liten Bod sa...

Stackars grabb! Ja, det är inte lätt att veta hur ont någon annan har... Den stora och grova ser ju ... trevlig ut ;) Kram, Tina

Änglahem sa...

Nämena!! Stackars Kille!! fy sjutton vad han måste haft och har ont! Krya på sig, hälsa honom det.

Ljuststaken ser ju jättefin ut!

Ha en skön helg!
Kram, Ulrika

In my house sa...

Nämen K-stumpedumpan,,, myspyshelg till dig oxå bruttis.... Det va en grov stor fina sak =) =) Stakar kan man inte få för många av,,,, Ta de lugnt min sköna i helgen =)

Ullis/Leva på landet sa...

Vilken sjukstuga ni har. Hoppas att du mår bättre då så du kan ta hand om den stackars sonen. Så fina saker du har hittat på loppis. Har ju inte tagit mig iväg på någon sedan i somras.


Ha en bra helg!
Kram Ullis

Hagbacken sa...

Vad menaR DU V'ENNEN? ÄR PÅ FYLLAN...VILKA BLOGGAR NÄMNDES? När ska v i träffas då?

Puss och önskar du vore med ut!//Linda

Vitt och nött sa...

stackars pojk!! det lät ju inte allt för härligt..

fin ljusstake du fick tag på! Å grov va den ju :)

Ha en fortsatt trevlig helg!
Å hoppas din son kryar på sig.

tack för din snälla kommentar1
KRAM

Smultronstället sa...

Visst e den snygg, men liite besviken e jag allt... höhöhöhö.

Kraaaam M

Hanna i Det stora grå huset sa...

Stackars pöjk. Usch, ibland gör man bara helt fel, men HUR skulle du kunnat veta?! Hoppas att allt är bättre hos er, med alla nu!!!

Ja du K, det blev ett inlägg som du önskade, och nu väntar jag på ditt. Gärna med en bild på hur du såg ut där på kvällen i din sjuksköterskedräkt... ;)

Sorry att jag varit SÅÅÅ Dålig på att lämna hälsningar, har det lite tufft med en vädigt aktiv son. Men läser, det gör jag ska du veta.

Skoj med Pralin, men spak blev man ju!!! Nå, hur känns det nu att vara kändis? Hehe, närå, men nog känns det lite olustigt att jag har en bild på mig själv när det står i lokal-tidningen. Nåväl, jag har bara mig själv att skylla.

Sköt nu om dig!
Kraaam!

Hagbacken sa...

Hallå där, mmm huvudvärk idag-typ...*s* Ne, missade pralinen, men har full koll nu! JÄTTEKUL! Ha överseende med min fyllo-kommentar även om jag menade vad jag skrev..lite stavfel och så dock..*s*

Kram på dig//Linda

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Men vilken grej! Fy vad ont det måste gjort!
Jag känner igen mig..:-Kom igen nu,det går nog över om du rör lite på dig! ( Ajdå, det gjorde det inte alls det..) Sen känner man sig som världens sämsta mamma, snyft!
Du har en så härlig blogg. Blir glad av att komma hiit!!
Kram Jeanette

Smultronstället sa...

Hallåååå:-)
Såg att du omnämndes i pralin med bloggen GRATTIS, så kul:-D

Kramkram
Ditt russin i glöggen ;-)