torsdag 6 november 2008

Smygstart...o dejt med John Blund !

Hejhopp alla lussebullar <3

Efter förra veckan med höstlediga barn, simning, 40-årskalas för kusin hemma hos oss blev det en störtdykning ner i kudden och många långa dejter med Mister John Blund...Sovit hur mycket som helst o häromdan fick jag såå mkt INSPIRATION efter att läst alla underbara julmagasin att jag började tjuvstarta lite med julen...Med ens blev den trista hösten lite roligare å mysigare...


Madonnan har fått en Eucalyptuskrans, Likaså sekretären och speglarna i hallen...Sytt ännu en lampkjol *KUL*
Målat ett gammalt symaskinsbord...Ångrade mej ett par gånger under målandet, det tog tiiid...MEN är NÖJD nu när det är LJUST å FINT ;D

Mås å gott allesammans å...GLÖM INTE KÖPA SAFFRAN ;D /K

8 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

Ser jättefint ut..!

: )

KRAM, Jenny

<3

Lavendel & Romantik sa...

Oj, så fint du gjort...symaskinsbordet blev ju jättefint....Kram/Majsan

Hagbacken sa...

Saffran?? Jahadu....ne, det får vänta lite....Ser hur fint ut som helst på alla bilder..du ska INTE ångra att du målade symaskinen..den blev ju kanonfin!

Kraam, kram//Linda

Jenny Oak Fae sa...

Här hemma så datorn nästan alltid på...därför är jag snabb till att kommentera också..!

: )

Idag mår jag ännu bättre med min mage...men är så TRÖTT!!!

KRAM & trevlig helg!

/Jenny

<3

Där Rosor Aldrig Dör sa...

Hej hopp!
Guud va kul att du tittade in till mig, får då hittade ju jag till dig =)

Din blogg är fin och du skriver på ett kul å knasigt sätt, som får mig att le ;)
Måste ju bara få länka till dig..hoppas de är okej?

Ha en mysig helg!
Kraam från Benita

Ullis/Leva på landet sa...

Fint du har gjort. Har också ett symaskinsbord som jag inte vet hur jag ska göra med.

Ha en bra helg!
Kram Ullis

Hanna i Det stora grå huset sa...

Hallå!

Kanonfint du har gjort det! Klart att det ska vara juligt nu, bättre innan än efter!!!

Önskar dig en riktigt mysig helg!
Kram Hanna

Vitt och nött sa...

du är precis som mej å kan inte riktigt vänta me jå sätta igång å pynta inför jul :) längtar så mycket!

det blev jättefint med kransarna!
Ha en bra måndag!
Kram