söndag 23 november 2008

Härmapor är vi allihopa...

Toodilooooo... ;D
Som sagt...härmapor är vi allihopa ;D



Titta inte föör noga på den gräsliga, äckliga tapeten...( Den SKA BORT SNART...men det vet inte sambon...ÄN... )



Seeeg dag är det idag...MEN har iallafall varit å simmat så nu känner jag mej såå dutti så´...Igår blev det inte mycket gjort. Var iväg till Tulavippan med lite "skräp"...



Naturligtvis gjorde jag en liten repa därinne å bara råkade springa på den här...
( sorry den usla bilden )



Sambo plus far såg ut som fågelholkar...MEN när man gör sej av me såå mycke så måste man ju få tillåtelse att dra hem nåt nytt, eller hur ? Det va iaf min lilla ursäkt...Hade ingen aning först vad jag ska ha den till...MEN efter bara nån minuts spånande med min lika lopp-tokiga mor så kom vi på MAAAAASSOR av användningsområden, alltså fick det klassas som ett FYND ;D

Hade goa vänner på middag igår kväll o då fick den tjänstgöra som krydd-låda...
Senare kanske den blir adventsljusstake, eller nåt annat...Tror att det skulle va snyggt med nåt krafs där i, varför inte mina gamla trådrullar ;D

Igår serverades det något annat i zink-hemmet än vad det brukar...Jag HATAR nämligen att laga vardagsmat...samma,samma,samma BARNMAT som jag kallar det.
JAG HAR IIIINGEN FANTASI ALLS !!!

Enda gången det blir lite roligare är när det är gäster pågång ! Så här serverades det THAI-MAT i stora lass, massor av grönsaker o kryddstark gryta med kyckling !



Absolut ingen märkvärdig dukning för ER mina vänner, men uppskattades av gästerna. Liiite knepigt var det ju med lilla ljuset PÅ tallriken...Många fingrar som höll på att brännas när man skickade runt allt gött...MEN det fick dom ta ;D

SUCK SÅ KAN MAN DÅ ÄN EN GÅNG UNDRA VAR TUSAN HELGEN TOG VÄGEN ?!
Kramelikram / K

7 kommentarer:

Vitt och nött sa...

du är rolig du :) självklart måste man ta me sig nått hem. å definitivt om det klassas som fynd!

va fint pyssel du gjort! har sett samma på ett par bloggar å tycker verkligen den ä supersöt! man kanske skulle ta å joina klubben :)

Ha en skön söndagskväll!
Kram!

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Vilket fynd du har gjort!
Hm tror inte att män kan se det vi ser i vår fynd...ler
Jag har och så Tänkt gjort en sånnnn där,men det är väl det som är bra med att blogga(Ta andras idéer..ler)Bara skämta lite.
Många kramar till dig/Irene

Hagbacken sa...

Jasså hon har fyndat nu igen! men som sagt, du blev ju av med lite också..så då är det ju legalt eller hur..;)

Jag tycker dukningen var såå fin, så då får man ta att man ev kan få lite brännskador på händerna..*s*

Och härmapor är vi som sagt ALLIHOPA....

Tänkte ge dig en extra prenumerant för att inte missa ngt här, men där gick jag bet...får fortsätta som förut då...;) och "ränna här" så gott som dagligen...medans jag väntar på nya inlägg, det är alltid lika trevligt!

Hoppas du får en bra vecka!//Kram Linda

Gårdsromantik sa...

Hihi!

Charmig dukning!

Förstår att ni hade kul när tallrikarna skulle skickas runt!

Kram Maud

Mjuka sa...

Är som du, såklart man inte bara lämnar in, måste ju dra hem något också. Visst är vi härmapor :-)
kramar På dig
Malin

Karin Krut sa...

Kom alltid ihåg att fynd är en definitionsfråga. Jag definierar det mesta som fynd, är det dyrt är det ett fynd för att det var den grejen jag absolut hade letat efter och är det billigt.. ja behöver jag säga mer ;) Ditt fynd är jättefint, jag tänkte direkt... åååh en sån vill jag ha också :)
Ha en skön dag
Kram Karin

Hagbacken sa...

Tack gulle dej.....läs gärna min komm hos din kära vänninna..och MITT bekännande!!

Kram, kram!!