onsdag 26 november 2008

Stoppa ekorrhjulet, jag vill hoppa av ;D

Hejsvejs raringar !
Här händer inte mycke´...men snart är det ju ändå ADVENT...oavsett hur trött jag än är o hur lite jag får gjort...Och trots att lussebullarna redan är slut...Ibland önskar man verkligen att man kunde stoppa ekorrhjulet o ta en PAUS ;D
Nåja här får ni iallafall se min version av staken !

Visste väl att detta fynd skulle komma till användning, målade o klara va dom oxå ! Ljusen från Jysk, lite granris och sen gjorde jag egna små lappar med siffror på !

Tack alla rara för era kommentarer, man blir lika glad varje gång <3 / kram o puss dammtuss / K

11 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

Det där blev verkligen vackert!!!

: )

KRAM, Jenny

<3

HEMMA HOS LINNÈA sa...

hallo

Vilken häftig adventsljusstake, tänk vad roligt att man kan göra hur man vill....förr skulle alla ha likadana...
Ha det så bra
Kram Liselotte

Hagbacken sa...

Ååå så fint det blev! Har du bränt pappersbitarna själv? Kanon blev det iaf...själv blev jag sjukskriven idag igen av en läkare som inte tyckte jag var redo för att jobba...Tänker inte skriva om det på bloggen, men det är ingen hemlighet heller...

Mailar kanske sen! Kram Linda

Smultronstället sa...

Tjolahopp :-)
De blev fiint, gudars så pyssliga fina lappar du gjort..
Själv har jag bytt köksgardiner å jag håller på å storkna, gud såå platt å trist de blev :-( kanske ska sätta en grov stake i mitten så det blir lite stuts på de hele.bläää.

Ha det göttigt Kram M

Ullis/Leva på landet sa...

Gillar din version väldigt mycket. Det blev så fint.

Kram Ullis

In my house sa...

NÄMEN dåååå, vad tjusigt!!! så mysigt! Jaaa, snart närmar det sig,,, huu hmmm jag tycker ändå att tiden går för fort,,, snart är allt över, nytt år och ett år äldre,,, pust vart tar tiden och åren vägen!!!! ojojoj,,, vad jag klagar då, men visst ä det sant!!!!


Puusssar och kramar och nyp i rumpan,,, bruttan!

i Emmas vita hem sa...

Hej!
Kul att du kikade in hos mig! och tack för kommentaren, jag blir så glad! Din blogg är helt ny för mig, du verkar ha ett jättefint hem, här kikar jag gärna in igen!
Kramar Emma

Vitt och nött sa...

såå fint!! så himla kul med sin egen variant :)

Superduktig ä du iaf!

Ha de gott!

KRAM

Lilla Blanka sa...

Hej!

Åh vad fin adventsljusstake..de där lådorna är ju ur-charmiga!

Jösses jag har inte gjort i ordning min stake ännu..måse göra i morron...

Ekorrhjulet ja..visst snurrar det lite väl fort? Kan man slå på nån broms nånstans..?

Kram
Mia

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Å så fint det blev!
Ja allt skulle jag vilja hoppa av jag med,men det är nog bara att snurra med...tror jag...ler
Kram Irene

Dicksonska våningen sa...

Jättefint!

Om du känner att ekorrhjulet snurrar för fort tycker jag att du ska hoppa av. Det är viktigt att man mår bra - inget annat!
Ta hand om dig!
Kram Annika