torsdag 22 maj 2008

MERHABA !!!


Nu drar vi från Sverige snart... ;D I morgon em bär det av till Stockholm med hotellnatt innan det riktiga äventyret börjar ! Snart ligger vi som döa sillar på playan i landet där alla killar över 7 år har mustasch ( tihii... )och special-price för svenska-flicka är ett välkänt begrepp...TURKIET HERE WE COME !!!

Lördag kväll hoppas jag ni viftar med svenska flaggorna och hejar på Perelli ! Det ska vi göra, från hotellet eller nån storbilds-tv...



TUSEN TACK till all respons på mitt förra dystra inlägg...Ni anar inte hur mycket det värmde att få läsa hur mycket EMPATI ni har. Tack snälla rara vänner ! Det var lite det här jag var ute efter, att få höra era åsikter för till slut börjar man fundera vad man själv gjort för fel :/

Kan berätta att jag varit på möte idag med fröken och blivit väldigt bra bemött, hon verkar riktigt, riktigt bra måste jag säja ! Har också haft ett långt snack med alla killarna med föräldrar. ÄNTLIGEN kändes det som poletten trillade ner...Grabbarna till och med erkände att de inte varit särskilt schyssta. Även om det ju var på tiden så tycker jag att det var starkt gjort.

Nu återstår bara en riktig soppa för skolan att reda ut angående rena lögner från ytterligare en kille som satt min son i den här sitsen. Idag har han iallafall haft en bra dag så ikväll är min mage hyfsat lugn...Har inte kunnat äta på 3 dagar pga detta...visst är det nåt positivt med det då jag vill gå ner i vikt...men håller med rara Linda ( lantliv i lägenhet ) att jag hellre skulle vara jättefet bara mina barn inte far illa !!!

MÅ SÅ GOTT SÅ HÖRES VI OM TVÅ VECKOR ;D HJÄÄÄÄLP VILKEN ABSTINENS JAG KOMMER FÅ...Tur det finns dator på hotellet ;D PUSS O KRAM

18 kommentarer:

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Jag vill nog följa med...ler
Vad skönt att det vart bra med din son.Man mår så dåligt som mamma när ens barn blir fel behandlad.
HOPPAS ATT DU NU FÅR DET SÅ SKÖNT PÅ DIN SEMESTER.
Många kramar Irene

Carina sa...

Ha nu en jätte härlig semester och njut, som min bästa kollega säger: Carpe diem...fånga dagen.
Lev i nuet och må bra.
Kram
Carina
Ps Vi behöver nog inte hejja på Perelli så värst mycket, hon vinner ju...eller hur?...Ds

Änglahem sa...

Åhhh vad det låter bra att ni iaf kan komminucera nu....hoppas bara att dom nu tar till sig vad dom har ställt till med!!

Men tänk vad skönt ni kommer att ha det i två veckor nu!! Bara slappa och rå om varandra...det är väl precis vad ni behöver nu för att hämta andan efter denna pärs!

Må så gott där nere och NJUUUUT nu ordentligt!!!

Kramaar, Ulrika

Mitt vita lantliv sa...

Tackar för de fina orden...
Ja jag älskar att förena nytta med nöje! Hihi....

Det har hänt en del här i vår, vi har mer på G, men det är en senare fråga... Jaja Skynda långsamt...


Ha det gott nu.. kramar Daniel

Jenny Oak Fae sa...

Önskar dig en UNDERBAR semester!!!

Kram, Jenny

<3

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

ÅÅÅÅ såååå ljuvligt sköööönt!! Bada lite för mig med !!!;)


ha det uuuunderbart!!!

<3MASSOR AV KRAMAR MILLAN<3

Vända blad sa...

Vet inte om du hunnit åka innan du läser det här, men jag ville bara säga trevlig resa och STÅ PÅ ER vad gäller sonen! Har själv jobbat som lärare och VET att många barn inte får det de har rätt till! Trygghet är nyckelordet! Ingen ska behöva komma till/lämna skolan med en klump i halsen, ont i magen, blåmärken osv osv. Jag blir så förb.pip!!
Kram till er alla!
Maria

Dicksonska våningen sa...

Merhaba!
Hoppas ni får en trevlig semester och kommer hem bruna som pepparkakor!
Kram Annika
PS. Hörde från en kollega, som varit i Turkiet på mässa i veckan, att det var 35 grader! DS

In my house sa...

ååå,,, det låter skönt för er,,, njuta,äta gott och bara ha de bra...
- men jag kommer nog allt sakna dig! "snuffsan"

- skönt, med skolan! det är bara att vara hård och envis!
akta din mage! du har väl packat med skit-tab :)

- ha de nu så himla himla bra! de är ni värda! unna er allt ni vill. så kommer du hem med nya friska tag och brun som en pepparkaka!

kramar i mängder! j

Ullis/Leva på landet sa...

Härligt att ni får en skön semseter nu mitt i all denna röra. Vilken tur att det har börjat att hända saker åt det positiva hållet. Vi får hoppas att allt ordnar upp sig här fram över.

Ha det bra på resan och sköt om er!
Kram Ullis

Hanna i Det stora grå huset sa...

Oj, nu missade jag att önska er en trevlig resa! Hoppas att du hittar en dator i Turkland, så att du kan läsa min hälsning!
Hoppas att ni får en riktigt skön semester, där ni kan koppla bort all skit som varit i sonens skola. Att ni får tillfälle att vila upper så ni har ork att stå på er för det som är rätt.
Sola lugnt, och glöm inte nya bikinitoppen! ;-)

Ha det såååå underbart skönt!!!
Kramar Hanna

Gårdsromantik sa...

Nu är ni nog framme - vad sönt att det känns så bra med sonen så ni kan njuta av er resa.

Kram Maud

Hagbacken sa...

Åh, hann ju inte önska er en trevlig resa!!! Hoppas ni får det underbart, och att vädret är på topp!!

Sola lite från mig isf!!!

Kram Linda

Hagbacken sa...

Skönt förresten att det har lättat lite för er...och du kan gott äta och glufsa där nere tycker jag, själv har jag gått upp 1.4 kg....

Kraaam igen!!

A home far away sa...

Åh det låter alldeles underbart med 2 veckor i Turkey, Turkey:-).Det är så fint där o fortfarande hyfsat bra priser!
Jag blir så glad att höra att en vändning är på väg och att de äntligen fattat vad de hållit på med killarna, och föräldrarna också!!
Detta kommer att bli så bra, ska du se!

Många varma kramar från Gunilla

Hellen sa...

Jag förstår hur det känns när ett barn mår dåligt. Världen runt omkring slutar liksom bara att fungera och man kämpar bara för att hålla i för barnet och resten av familjens skull. Vad skönt att det verkar ordna sig och att han håller modet uppe ändå.

Hoppas ni nu får en skön semester och ladda batterierna.

Kramar Helen

Anonym sa...

Vad skönt med semester! Läste förra inlägget och ser att ni nog behöver den semestern allihopen! Kram på dig!

Liten Bod sa...

Så bra att det händer något på skolfronten! Hoppas ni har det jätteskönt nu i Turkiet allihop! Kram, Tina