torsdag 1 maj 2008

Utmaning del 4...och platåträskor...

Hej på 1a maj...Här kommer några rader från en trööööött, rödögd pollenallergiker...snörvel snörvel...stackars mej...

Hoppas iallafall att ni hade en kul valborg o att alla har sina fingrar i behåll...Vi grillade ju hos goda grannar å hade trevligt, det brukar vi ha med dom...Deras barn är lika "knäppa" som mina så de passar bra ihop...Ena stunden är det fis-tävling å nästa jack-ass... ;D Kul tillsammans har de och vi ;D !

Har ni varit ute å demonstrerat idag ? Det har inte jag...men när jag var liten hade jag, brorsan o grannkompisen en egen liten demonstration hemma på vår lilla gata...Med stora egenhändigt gjorda skyltar...traskade vi fram å tebaks mellan våra hus...Vad det stod på plakaten ?!??? Det är ju bara föööör kul...men ytligt...

VI VILL HA PLATÅTRÄSKOR !!!

För mej å brorsan blev det högsta vinsten men min kompis fick inga coola träskor...så hon bidde skitsuuur...å ville inte leka mer...fnissfniss...

Temat för idag TORSDAG är en PERSON...( Levande, död, känd, okänd...)å jag har funderat å funderat...

...NATURLIGTVIS MÅSTE DET BLI MINA ÄLSKADE BARN !!!

...Störst å coolast...







...Mellis...






...Lillskruttan...






Hörs i morgon...Då är det sista dan´på denna utmaning...Då ska jag visa ett vackert ting...Får se om mannen ställer upp på en bild hihi...

SO´LONG !

5 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Härligt att platådemonstrationen gav resultat!

Härliga barn du har!

Kram Maud

Änglahem sa...

Hihi...vilken demonstration...platåträskor! Härligt påhitt!....fick efter många om och men ett par av dessa mycket efterlängtade träbonnar! Men särkilt praktiskt var det ju inte...inte för att jag någonsin skulle erkännt det för mamma DÅ!

Mysigt med grillning och goda vänners lag!

Kram/Ulrika

Sara sa...

Det var en bra sak att demonstrera för tycker jag!

Fina bilder på söta barn.
Kram Sara

Hellen sa...

Åh vad kul med demonstration för platåträskor...smarta ungar det gäller att vara om sig och kring sig som någon vis person sagt :)

Häftiga bilder på barnen. Kul att höra att det är fler än jag som har tosiga ungar.

Hoppas ni får en skön helg!
Kram Helen

husnummer30 sa...

Jobbigt med pollenallergi. Själv är det pälsdjur (dock olika reaktion på olika djur) men det kan jag ju undvika... Med pollen blir det lite svårare.

Nä...ingen demostration för mig. Men kanske skulle man ta chansen nästa år och demonstera för något man vill ha... Det verkar ju löna sig!! ;-)

Ha en fin helg! //Jill.