fredag 2 maj 2008

Utmaning sista dan´...Vackert ting...

Hejhopp...Här kommer några rader från ett grått, trist regnigt Dalarna...Sista dan på utmaningen å idag fredag var temat : Vackert ting...
Som en liten räddare i nöden, hade verkligen inte en aning om vad jag skulle visa... kom en kär vän på fika idag och med sej hade hon en försenad födelsedax-present ;D

Kunde inte valt bättre själv ;D TITTA BARA SÅÅÅ FIIINT !!!















Dessutom fick jag detta...jammijammi...TUSEN TACK SÖTA RARA "E" !!!




Tror jag ska stänga in mej själv nånstans med chokladen å champagnen... ;D Sen kan ju sambon få ta hand om tjejerna och deras kompisar som ska sova över... hehehe...



Jag ääääälskar choklad...gör inte ni det??? Tyvärr får man väl tillägga...efersom beach tvåtusenåtta är snart här... VASSEGOO FÅR MAN BJUSSA PÅ EN BIT ;D
Kram å pöss

12 kommentarer:

Grodmamman sa...

Vilken vacker kruka och blomma du fått! Visst är det underbart med choklad?!? Jag tar gärna en bit.:)
Kram

Hagbacken sa...

Oj, här hade man missat en del igen....."lyllos" er som har en c-dammsugare, vill oxå ha! men får väl hålla mig t tåls med min lilla ovän på hjul.....

Gullig väninna, ho verkar precis veta vad du vill ha. För vilken kvinna vill INTE ha blommor, vin (el dyl) och CHOKLAD??!!

Jag hör iaf t den kategorin.....Trevlig helg!!

Gårdsromantik sa...

Ibland har man tur!
Både vacker kruka och blomma och lite mums i magen. Kan det bli bättre?

Kram Maud

Jenny Oak Fae sa...

Lyxiga presenter...chokladen ser VÄLDIGT mumsig ut..!

; )

Kram & trevlig helg!

/ Jenny

<3

husnummer30 sa...

Vilket superfin kruka! En helt perfekt present.

Ha det fint! //Jill.

Ullis/Leva på landet sa...

Grattis i efterskott! Blomman var underbar. Det är inte helt fel med vin och choklad. Sitter precis och njuter med ett glas vin och choklad och läser runt i blogganas värld. Helt perfekt fredagkväll med andra ord.

Kram Ullis

Hagbacken sa...

Hallå där...det blev Amy, men m plastpappan....jag hade fullt upp med bak och städ här hemma..men eftersom HAN var med så blev det inget köande heller...

Men första parkett hade han gett henne på övervåningen och hon var såå nöjd...åå vad hon har mallat sig här hemma då hon påstår att Amy vinkat t henne...*s*

Mina barn går i skolan här på fraggelberget, en flyttar ner t jax efter sommaren....

Så omöjligt är det inte att våra barn känner igen varandra...Trevlig kväll! Här ska det slöas en stund nu och hoppas på att kraften kommer tillbaks så jag kan greja lite senare....

Kramizzz

Lavendel & Romantik sa...

Oj....Vad mycket det va att läsa ikapp..GRATTIS i efterskott..Och hoppas att gubben gjorde dig glad ..Kram/Majsan......

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Vilka vacker present, förstår att du vart glad.
Kram Irene
Ps Det kommer snart ett litet paket.

Hellen sa...

Oh så lyxigt...Choklad och bubbel..kan nästan inte bli mysigare.
Ska visa den där bilden för maken. Han behöver ju oxå inspiration :)

Ha det så gott :)
Kram Helen

Hagbacken sa...

ska nog undvika en BAR vecka, men ska försöka få en BRA vecka....ska bli SOMMARVÄRME i helgen läste jag...så vem vet, kanske kläderna åker av ändå??*s*

Tack för gullig kommentar!

Ses o hörs...kramizzzz

Lilla Trollbacken sa...

Man tackar, jag tar gärna en bit. Älskar choklad ja med. Vilken snäll vän du har. Underbar blomma. Tror det är en campanula va!! Blommar snällt hela sommaren om du undan för undan nyper bort vissna blommor. Fast det visste du kanske redan! HIHI!!
Kram
Gabrielle