fredag 30 oktober 2009

Smittad...

Nöff nöff...



Nädå här är d ingen fara me nån nöff-sjuka ;D Inte mer grisig än vanligt å svininfluensan har vi klarat oss från trots att man lever med ett äkta svin, alltså en MAN ;D hihi

Här är bara vanlig förkylning och tok-trötthet som gäller, efter veckans matte-prov...Har verkligen pluggat som en TOK...( Grottat in mej totalt i bunkern som jag kallar vår lilla söta husvagn NÄR jag använder den som plugg-stuga...Enda chansen för en sån lätt-störd som mej att kunna fokusera på DET jag MÅSTE plugga å inte pyssla me annat...eller bli störd av barn eller man...eller ett berg av disk...NI vet säkert hur det e... )och det gick ok, klarade godkänd trots att jag va totalt övertygad att jag kört ;D Känns så himla lyxigt nu, med några dagars ledighet innan man får ta nya tag innan slutproven...



Har inte haft ork att göra inlägg...MEN tittar runt hos er andra gör jag nästan varje dag och som vanligt så blir man ide´-smittad när man bloggar runt i denna underbara cyber-värld !

Tänkte verkligen vänta med att ta in små-granar menmen man är väl inte sämre än att man kan ändra sej ;D

Sen måste ni ju bara få se HUR det ser ut när våra kära POJKAR ska ut och bete sej på disco...Ingen kan väl ha undgått hur många ungdomar har MINST 1 hårsnodd runt byxbenen nuförtiden *fnissar*



Önskar er alla en mysig helg och skickar en liten tanke till alla som förlorat nån av sina nära o kära. OINK OINK KRAM Å PUSS

2 kommentarer:

Hagbacken sa...

Men blev nästan orolig då jag såg rubriken :)

Vad skönt för dig att du får vila lite nu efter din pärs-vecka! men du har varit såå duktig!

Mina har ju inte börjat med snoddar än, men ser ju på kompisarna ;)

Vad fiint du gjort med gran! Klart man blir påverkad och därmed ändrar sig;)

Kram å puss <3<3<3<3<3<3<3<3

Vita små hjärtan sa...

Trist med snuva!!!!
Vackra bilder...
Önskar dig en härlig helg!
Kram Agnetha