torsdag 1 oktober 2009

Möblar om...

Hallåj !
Nu är man i farten o möblar om igen ;D Måste va nån svår forma av flunsa som cirkulerar i bloggvärlden...Nån slags flunsa som man dessvärre aldrig verkar tillfriskna från...Tror inte att jag vill bli vaccinerad heller, så d så...

Har haft lite mycket kring mej å då är d typiskt mej att börja med nåt mer...
Igår blev mellisen 13 ÅR!!! HELT OFATTBART, hon sprang nyss omkring med megablöja o Alfons-frisyr ;D Nu börjar hon bli stor, min älskade vackra dotter ! På lördag ska vi åka och shoppa, bara hon o jag. Det är såå SÄLLAN vi gör nåt tillsammans, nu får man passa på innan man är totalt dissad och fett ute...hm...


Köket har bytt skepnad igen...Vet inte vilken variant jag gillar bäst men såhär ser d ut JUST NU...



Känns mycket luftigare...



Japp pardörrarna blev vita...fast bara på ena sidan...så kan man byta till beige om man vill, men just nu vill man inte...ÅH JAG ÄLSKAR VITT BARA MEEER Å MER, Trivs såå bra o som d känns nu kommer jag ALDRIG MER att byta stil...Men man vet ju aldrig hehe...




Mårbackorna som inte vaknat till liv på heela sommaren...




NU BLOMMAR DOM så man ju blir ju lite förvirrad...Är det vår, sommar, höst, vinter ??? Här har varit sommarvärme länge MEN huuu i morse var det då VINTER...Brrrrr...kallt ute, kallt inne, svårt att komma upp ur sängvärmen i morse...
Nu ska jag försöka få nåt vettigt gjort innan d ramlar in ungar ;D Pösspöss/K

7 kommentarer:

Hagbacken sa...

Å så fint det blev! Har möblat om i köket jag med några ggr, men byter alltid tillbaka i a f...:(

Apropå flunsan, så har jag drabbats av "trött-flunsan" tror jag...sov ett par tim på em, men är fortf SJUKT trött.....

Kramis på dig!

In my house sa...

Hej min lilla kulla pullisurris.... Lova att du kommer och dricker en kopp kaffe hos mig i Butiken,,, nån gång! du får 4år på dig *haha*

Hoppas hoppas att butiken kommer att funka,,,, jag är lyckligast i världen =)

Puss på pannan

nea i det gula huset sa...

Fin fint du!! :)

Bra sak det där också att du kan vända på dörrarna om du vill ha en annan nyans!
Ert kök ser vekligen mysigt ut och jag förstår verkligen din känsla med köksgolvet.
Smart drag att "lura" mannen din lite! :))

Kram Nea

Ullis/Leva på landet sa...

Tycker att det ser så mysigt ut i köket. skulle vilja göra om hela vårt men får väl börja att bearbeta gubben först, lär nog ta ett tag:).

Ha det bra!
Kram Ullis

Vita små hjärtan sa...

Toppen toppen...å vad fint du har det! Luftigt ljust ja alldeles vackert!
Kram Agnetha

Hanna, № 50 sa...

Ja, du kan du...
Inte tokigt alls må jag säga.
visst är det helt underbart med vitt, men själv så försöker jag stoppa mig- för det är inte riktigt jag med bara vitt... Men heeelt underbart hos andra...

Är sååå sugen på att se den fula ;) pinnsoffan... börjar fundera på om den kanske är på väg hit, trots allt?! ;)

Sköt om dig tjejen!

Kraaaam från en töntig fjortis!

STENLYCKA sa...

Hej!
Så fint det blev i ditt kök. Alltid roligt med lite förändring.
Önskar dig en bra helg!
Kram