lördag 24 oktober 2009

Lördax-mys !

Tjolahopp tjolahoppsansaaaa !

Önskar er en riktigt härlig å mysig lördaxkväll...det ska iaf jag ha...Har haft en uuunderbar dag idag. Vart på loppisar å Ikea, käkat å fikat ute å bara myst me mannen i släptåg <3 Förträngt hela dan matteprovet på ons...å ja kan inte ens hälften...

Den här gamla stolen tyckte ja va helt underbar...MEN den ska bli ännu finare...ska måla den riktigt vit å sen misshandla den våldsamt så den blir riktigt tilltufsad haha



Ett annat fynd jag gjorde för nån vecka sen är denna halshuggna herre, påminner om nån, kan bara inte komma på VEM ;D BILLIG va han oxå detta lilla ragg, en ynkans FEMMA ;D



Nu blire ett glas vin å fortsätta låtsas som att jag har ett liv...
Puss å kram

6 kommentarer:

Altes Haus mit Seele sa...

Hej,
Jag gillar din blogg och din stil mycket. Jag är mycket glad att se den stora bilden!
all kärlek från Tyskland,
barbara

BLOGG I THAILAND.SE - Följ vårt liv genom världen sa...

Hej! Så fina bilder du visar :) han va ju jättefin skallen :)

kram!

http://www.shabbychicliv.blogspot.com/

Ullis/Leva på landet sa...

Jag var också på IKEA i lördags:)Hoppas att det går bra med provet.

Kramar Ullis

nea i det gula huset sa...

Ha ha.."låtsas att du har ett liv"! Du e kul du! :)

Superfin stol du har fyndat. Tror nog att den kommer bli ännu finare när den är riktigt vit! :)

Lycka till på provet imorgon!
Kram Nea

Hanna i Det stora grå huset sa...

Hallå där!

Ja, det blir dyrt att praktisera där... :) Men så ska man ju gynna egenföretagarna också. Så det är på gott o ont.

Här är sonen sjuk nu, så det blir absolut inte något svajsande i helgen.


Önskar dig oo de dina en toppen helg!

Kraaaam!

Linda sa...

Tack för din kommentar och grattis :-) Dagarna går snabbt med lilla Gustav så jag har inte hunnit kika tillbaka till dig. Vilken fin blogg du har!

Trevlig helg och kram