måndag 9 november 2009

Har man inte jobb så skaffar man sej...

Tjingeling !

Tänkte att d kanske vore på tiden me ett litet inlägg...Hinner bara inte med det sabla ekorr-hjulet nuförtiden. Dagarna ägnas åt plugg o plock hemma...Sen ska familjen ha sitt o sen vill man ju själv ha sitt, i någon form av inredning ;D

Jag ERKÄNNER...jag är alldeles HOPPLÖS på att dra igång projekt...Tyvärr är d inte lika lätt att slutföra...



Nåja veckan som passerade i raketfart ägnade vi till hallen...som visserligen inte va såå himla längesen menmen ni vet hur d kan va...då man inte känner att d vart helt rätt ähum...Å nu kommer mamma att få dåndimpen haha Och VARFÖR bryr jag mej såå himla mycket om vad HON tycker...??? Här bor ju VI ;D



Kvinnor o män är verkligen olika MEN denna gång va mannen med på noterna direkt... ;D Vet verkligen inte vad som for i honom men han hann knappt komma innanför dörren då jag förberett honom en anings aning på tele ;D att d kändes som d va dags att göra om i hallen...HAN TILL O ME FRÅGADE INTRESSERAT-inte sådär låtsas-intresserat som de annars har en tendens att göra...Ni vet när de bara låtsas lyssna ;D



Inte vete jag vad tusan som flög i honom eller vad han va ute efter ;D...men en timme senare hade vi vart o handlat RÅSPONT *MMMM JA ÄLSKAR D* OCH HAN STOD PÅ TRAPPAN O KAPADE!



TÄNK att man aldrig kommer ihåg huuuur sabla mycket jobb det är...Myyycket måla bidde d...MEN nu är d iaf klart o rena rama ljusterapin är det Mmmmmmmm jag ÄLSKAR VITT BARA MER O MEEEER ! Alla ba´jameeen tänk NÄR du tröttnar på vitt, VAD gör du dåååå???? jamen daaaah HALLÅ Hur svårt kan d va??? Så länge d finns färg o penslar att få tag på så är d luuugnt...Inredning ÄR verkligen livet och jag tror verkligen att jag HITTAT MIN STIL ;D...



Fast man vet aldrig...Om en vecka kanske man sett nåt helt nytt fantastiskt...
...Hoppas bara det inte är som denna före-bild ;D



Tjolahoppsansaa ha en bra vecka kram /K

5 kommentarer:

Hagbacken sa...

guuusikken så snyggt! förstår att du är nöjd, och det tål att sägas igen-M-vilken klippa :)

kramen från en som snart börjar bli fika-sugen :)

Vita små hjärtan sa...

Hej!
Så vackert.... Vilken tur han var med på noterna...
Kram Agnetha

i Emmas vita hem sa...

Hej hej! Håller med de ovanstående, så vackert du har det! Fina detaljer och mysig stämning med ljusslingor och lampor! :)
Många kramar Emma

Unknown sa...

Jätte snyggt!! Nu ska jag kika vidare på dina fina bilder...

nea i det gula huset sa...

Hej där!
Kan man beställa en sån sambo eller du har matat honom med något speciellt? ;)

Det ser fin fint ut iaf och jag är djupt impad över er energi att just renovera och dona! :)

Ha det gott!
Kram Nea