fredag 16 oktober 2009

Rapport från en trasa...

Tjingeling !

Jomen har ni sett...



...jag LEVER fortfarande, även om d är glest mellan inläggen...

Som jag skrivit förut så har jag börjat plugga, vilket är nära knäcka mej emellanåt...Igår kväll avslutade jag ett jättejobb i samhällskunskap så nu ska jag ta några dagars myyyys innan det är hårda puckar i matteboken igen...snart prov :C



Idag så såg mina underbara sk*tungar ;D till att jag fick sovmorgon till 10!!!!!
Helt uuunderbart, TACK mina <3
Kan säja att d va välbehövligt, kände mej som en trasa igår...Inte nog med att jag pluggat å skrivit till sent på nätterna så jag fått mus-arm...Jag har dessutom haft ont i hals o huvud nästan 10 dar. Oj nu blev d lite gnälligt här...MEN d är väl ofta negativa saker man behöver ventilera ? ;D

Nåt POSITIVT IAF...KOLLA in mitt LOPPISFYND !!! Nu syns d ju inte så superbra, då den står i mammsens garage...MEN har n i sett vilken SKÖNHET...Inte blir d sämre när man talar om vad jag betalade...SVIMMA INTE NU... men 70 KR !!!!!



Den är heeelt underbar ljust grön å lagomt skavd sådär som vi shabby chic-brudar gillar ;D Jag kan lova att det var flera st som blev avis efteråt och kom å frågade om jag sålde den och vad jag fick betala...Skämdes nästan ;D
Har inte nånstans att ha den heller *fnissar* men men d ordnar sej...

Ha nu en riktigt härlig helg, d ska jag ha...LÄNGTAR redan till IDOL *ME LIKE* B>ästa fredags-underhållningen enl mej...Bara så ni vet så hejar jag på CALLE...sötnos ;D, ERIK...dotterns favvo, Tove som är helt suverän ! JAG tycker dom ÄGER å ROCKAR FETT ;D

Kram å puss mega-dammtuss/K

6 kommentarer:

Hagbacken sa...

Den är ju UNDERBAR soffan!!! Du hittar nog plats åt den ska du se, bara du få fundra lite på det :) Avis på er som får sitta hemma och mysa t idol då jag ska jobba...men det är väl min tur att "slita" nu ;)

Du har varit såå duktig m pluugandet att du är värd en behövlig paus nu!!

Kram på dig!

Ps. From mån är jag ledig igen....8 dagar-fika?;)

nea i det gula huset sa...

Hej du!
Ja..det kan man verkligen kalla fynd! :) Grattis till dig! :P
Jag har oxå fynd som inte har ngn plats..ännu. Och dom får vackert stå i vår källare till plats finnes! :)

Håller helt med dig om idol. Men gudars..hur kunde jag glömma Calle?? "Vår egen" Kristianstad kille som är så duktig. Ja..det är han och Tove som är favvisar! :)

Kram på dig!

AkH sa...

Skönt med helg efter sådana hektiska dagar. Ja, du får passa på att mysa i helgen så du är laddad med nya krafter inför matten. Ha en underbar helg!
Anna-Karin
livetharochnu-akh

BLOGG I THAILAND.SE - Följ vårt liv genom världen sa...

Hej! Åh shit så fin soffan va! Kommer nog bli fin hos dig :)

Kram!

http://www.shabbychicliv.blogspot.com/

Vita små hjärtan sa...

Hej!
Vad fin, man brukar kunna hitta en plats :)
Kram Agnetha

Ullis/Leva på landet sa...

Så fint fynd. Känner igen det där med halsont i många dagar. Ta det lugnt och vila mycket du så blir det snart bättre.

Ha det bra!
Kram Ullis