fredag 28 augusti 2009

Busig !

Hejhopp i lingonskogen...
Idag känner jag mej busig ;D måste bero på att jag avklarat 3 dagar med matte och nu är min hjärna heeelt galen, rostad, rökt, grillad, trött, snudd på lobotomerad...

Kan inte skriva nåt intelligent idag men lite loppisbilder ska ni få se!



Känner bara för att skrika vårskriket som Ronja rövis eller busringa eller nåt annat moget...Sicken tur att vi ska ha party ikväll...kräftor, räkor o annat gött ;D Stackars folk som ska stå ut med mej hehe

Funderar bara på hur man ska undvika att bli sådär äckligt klen i mon...Mellisen har nämligen fotbollsmatch, samling 9.15 vilket ÄR TIDIGT dagen efter... ;D
TIPS MOTTAGES TACKSAMT, men då måste d gå fort ;D



Alltsammans gick på sisådär cirkus 225 pix *SMILE*
Önskar er alla en mysig hösthelg och håll tummarna att jag får "det där speciella" som jag siktat in på en auktion i helgen...
PUSS O KRAM/K

4 kommentarer:

Vita små hjärtan sa...

Ha ha...tyvär inga bra tips!!!
Men härliga saker visar du!!!!
Kramar Agnetha

Ullis/Leva på landet sa...

Så härliga saker. Hoppas att det gick bra att komma upp:). Blir inte mycket kommentarer nu men någon hinner jag med i bland.

Ha en bra helg!
Kram Ullis

Smultronstället sa...

Heej honey :D

jag hoppas att du hade en rejäl baksmälla *fniss* fasen vad trevligt med partty.

Jag har ju ägnat mig åt lite "nyttigare" aktiviteter då..hihi. Tjejmilen var skitkul och väldans vacker runda, ska definitivt vara med nästa år igen.

Ha det gött, vi ses!
Kraam Madde

Vikeskärs hem och vardag sa...

Jättefint och mysigt kök.
Ha det gott, kram Annika