tisdag 18 augusti 2009

VAD är en utredningsbloggare???

Hallå där godingar !

Med kaffekoppen brevé skyndar mej göra ett inlägg innan den stooora tröttheten slår till...Har inte blivit så mycket sömn de senaste veckorna...Sommaren har jag väl i princip kastat bort...
MEN innan jag sätter igång o klagar ;D så talar jag om att på bilderna ser ni ett FYND som jag gjorde under semestern ;D Stooor staty, 30-40 cm hög för 160 kr..:Visst är den lovely ???



Har mått dåligt en längre tid. Har inte kunnat sova, varit yr, hjärtklappning, illamående, urkass i magen, svettats som en GALEN KLIMAKTERIEKÄRRING ( och där hoppas ja verkligen INTE jag är än...) och superduperstressad...Har liksom inte kunnat sitta stilla utan vart mer eller mindre speedad...NÄÄÄ jag är INTE gravid,m vilket ju i och för sej hade varit mysigt ;D och har inte heller nån mystisk sjuka...
TACK OCH LOV !!!

Men när jag var till min läkare förra veckan visade det sej att jag under hela sommaren ätit dubbel dos medicin...



Äter Levaxin, som är mot rubbning i sköldkörteln som reglerar ämnesomsättningen...så jag har alltså varit hög på överdosering i ett par månader...Så bara för att min hjärna inte hänger med i svängarna och lyssnar uppmärksamt på vad tant Doktor sa så får jag nu må KASST ett tag till :C Nu var d ju inte min mening att gnälla eller försöka få empati av er kära vänner. JAG VEEET, d finns såå mkt VÄRRE saker, men bara en liten förklaring till min frånvaro här!



I lördax var vi på jättetrevlig kräftskiva också, det blev man då INTE mer pigg av...Men KUL va det...
...Ända tills söndag morgon...Men visst är det SANT att det blir nåt kemiskt när man blandar vin å kräftor...??? Föör inte kan det väl va så att man bara blir skitbakis ;/...Nåväl trevligt var det och karlarna i sällskapet lessnade väl ur efter några timmars tjatter om INREDNING I VITT och DARIN ;D ( jaja jag VET väl att han är sååå ung...och att man som "tant" inte har en suck där...men titta är ju gratis...FÖRESTEN VÄGRAR jag vara tant ;D)och började tracka oss att DE MINSANN TÄNKER BLI UTREDNINGS-BLOGGARE !!!
VAD nu det är ;D

KRAM Å PUSS DAMMTUSS

8 kommentarer:

Lantliga drömmar sa...

Ha,ha jag tror absolut att det säljs dåliga kräftor det är min åsikt., kan inte bero på nåt annat hi,hi. Så tokigt att du ätit dubbel dos hoppas att du blir piggare snart. Nilla

Lilla Blanka sa...

Hej!

Tack snälla för din goa kommentar! *kram*

Åh fy vad läskigt med doserings-missen! Hoppas du mår bra snart igen!

Mia

Ida sa...

Jätte fin flicka.En sådan skulleman haft men fr nöja mig med mi kille med hatt som röker :)
Hoppas du blir bättre kram.

STENLYCKA sa...

Förstår att du mår dåligt när du har tagit dubbla dosen. Hoppas det snart blir bättre för dig
Vilken underbar figur och så stor.
Tror också det är något kemiskt med kräftorna, mår alltid så konstigt.....efteråt...
Krya på dig vännen!
Styrkekram

Unknown sa...

hihiJa det är klart att de beror på kräftorna! ler. Hoppas att du kryar på dig snart!
Tack rara du för den fina kommentaren om vår bok, det värmde verkligen.
KRAM Petra

Vita små hjärtan sa...

Tur ni fick ordning på medicinen.
Men guuud vilken vacker figur! Vilket fynd!!!
Kram Agnetha

nea i det gula huset sa...

Ha ha..utredningsbloggare! När dom har utvecklat vad det är så berätta gärna! :)

Men jösses kvinna! Äta dubbel dos medicin. Vilken tur att din kropp reagerade som den gjorde och inte värre!
Hoppas du får må bättre nu! :)

Ha en bra lördag!
Kram Nea

Ullis/Leva på landet sa...

Hoppas att du kan få må bättre nu när du fått reda på vad det var. Inte konstigt att du mått så med dubbel dos. Tror att karlarna är lite avis för att vi har våra bloggar.
Ha en fortsatt bra helg!
Kram Ullis