onsdag 2 september 2009

Inte på topp...

Heeej!

Inte på topp idag heller då...Är genomförkyld och har huvudvärk :C bara hoppas att det inte är den ökända svin-flunsan!
Hade ju tänkt visa VAD vi ropade in på auktion i helgen...MEN hittade inte på kabeln till datan så kan inte föra in nån ny bild. Så den som vill, kan ju få GISSA VAD det är???
Stooort å tuuungt i två delar men ingen direkt möbel ;D

Till nästa gång får ni se vårt NYA soffbord som jag köpte i somras billigt och var så ivrig att måla om det att jag glömde ta en före-bild :D



Ha det gott kraaaam / K

4 kommentarer:

Hagbacken sa...

Å ni har ju såå fint! Måste få se det IRL snart...på mån är jag ledig 10 dagar :)

Krya på dig nu gummsan....

Kram kram från en lite nervig en....;)

Hanna i Det stora grå huset sa...

Nöff, nöff.... Hehe...
Närå, inte kul att vara klen. Hoppas att det går över snabbt.

Funderar på auktionen... Ett snyggt kylskåp/frys kanske... Hmmm... ett sådant sött bulligt ett, nytt eller gammalt... Vitt eller rosa kanske... Svart eller grått...
Kan faktisklt inte komma på något annat, och då ska du veta att jag TÄNKER hårt!!!!!

Sköt om dig nu! Kram!!!!

Ida sa...

Gud så fint du har i hemmet :)
Avis *
Villhaft ett hus i denna stil oxå men hittade aldrig dom fina kapen som du alltid gör så hann tröttna så nu har jag blandat gammla o nytt får funka det med nää men jag trvis :D

nea i det gula huset sa...

Att vara förkyld är inget kul..särskillt inte nu när hysterin är ett faktum över influensan.
Går du till affären och snörvlar en gång så har du garanterat hela kassan för dig själv! Inte bara nackdelar jag menar! ;)

Krya på dig!
Kram kram