måndag 27 april 2009

Fynd-helg!!!

Toodilooooo ;D

Har haft en kalashelg ;D Även om de flesta i omgivningen tappa hakan när vi köpte husvagn...Pga att de inte trodde jag skulle stå ut ( fniss ) så GILLAR jag det verkligen...Det är SÅÅÅ MYSIGT och SÅN AVKOPPLING !!! Vi har säkerligen stans fulaste skrutt men det skiter jag totalt i. Har inte lust att lägga massa pengar på en modernare finare vagn. Både barnen och hemmet är ju såå mkt viktigare ;D Sen tycker jag ju lite att skruttigt är coolt iaf när d gäller husvagn ;D

Lördag åkte vi runt på massa olika LOPPISAR ;D Wiheeee och eftersom det var min födelsedag så behövde jag inte ens öppna min egen plånbok...WOW HÄR SNACKAR VI LYX!!!
Åka runt på loppis och välja ut sina egna presenter ;D WOW ! TACK älskling...

Lite av fynden får ni se idag...bricka 50kr, liten glaskupa 5 kr, lykta alternativt jättevinglas i fattigmanssilver ;D 25 kr...


Vet inte var eller vad ja ska ha dessa till...kanske som dekoration nånstans eller fönsterluckor till friggeboden! Vi får se...


Nu är d ju inte riktigt säsong för nästa fynd... ;D MEN i julas va ja såå avis på de som har en sån här ;D Gissa vad vi betalade för denna ???

EN YNKANS GULDPENG!!!10 KRONOR!!!Trodde bara inte att det var SANT!!!*LYCKA*
Bästa fyndet på lääänge...Den SKA såklart vitmålas...
Så nu längtar jag till JUL *SKOJAR*

Resten av fynden kommer en annan dag ;D

Till sist VARNING VARNING VARNING...Kan inte låta bli att ta med detta ;D Här i Dalatidningarna finns en serie i helgbilagan som jag bara ääälskar, såå himla sjuk humor...men som sagt inget för den pryda sorten ;d


Tack för mej kraaam/K

9 kommentarer:

Vita små hjärtan sa...

Så mysiga fynd! Va roligt! Ha en bra dag! Kram

Ida sa...

Fina fynd :)
haha bitterfittan var rolig :) hade bra kram

Må Gott sa...

Men GUUUUU va mysigt att åka runt sådär och bara få plocka på sig det man vill! :-D
Tycker nog att du får va lite snäll ett tag framöver nu! ;-)

Jag har också alltid önskat mig husvagn, eller husbil snarare. En rejäl med toa och dusch och en massa utrymme. Det skulle smaka som bara den. Och ett bensinkort med obegränsade resurser förstås. Och tjusig chaufför eftersom jag inte har körkort själv. :-D

Jag sitter här med blossande kinder efter att ha läst serien. Jag är ju såååååå pryd! 0:-)

Ha det bäst!
Kram Anette

Hagbacken sa...

Men stoort grattis då gummsan i efterskott-måste varit den bästa födelsedagspresenten man kan få (skulle jag vilja ha iaf, få åka runt på loppisar) Husvagn förstår jag mig INTE på nej, men har å andra sidan aldrig provat heller...

Ja fy f-n vad jobbiga djävulen var rolig...golfbollarna var bara BÄST!!

Idag hoppas JAG på att få åka iväg t tulavoppsan...vi får se då, men där fyndar man aldrig iofs...så dj-kla dyrt jue...

Kram på dig!

Liten Bod sa...

Vilken toppenhelg! Allt var så fint. Fnissar högt åt bitterfittan! Kram, Tina

Må Gott sa...

Jamen testa då vettja! Kan jag så kan alla!!! :-D Tar gärna emot förslag på fler tjusiga ord att sätta på pränt.

Jag tänker satsa på massor med privat övningskörning och sen ta intensivkurs. Säffle ska tex ha sånt. Du och jag kanske ska tävla vem som får lappen först? ;-)

Må gott!
Kram Anette

Ullis/Leva på landet sa...

Grattis i efterskott. ER husvagn är ju inte skruttig. Du har ju gjort den så otroligt snygg. Vilken födelsedag! Så fick inte jag fira min. Fyllde för en och en halv vecka sedan. Nu kommer mina föräldrar i morgon och grattar mig och då tror jag att det blir precis vad jag önskar:). Jättefina saker du hittade.

Ha en riktigt skön helg!
Kram Ullis

Lilla Trollbacken sa...

Vad god den matiga bilden ser ut, mums!
Sen har du ju fyndat fina grejor oxå!
Kram på dej!
Gabrielle

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Vilka fina presenter...avis
ETT STORT GRATTIS I EFTERSKOTT.
Klart att du får köpa en madonna om du vill...ler
Bitterfittan var otroligt roligt..ler

Kram och ha en otroligt fin vecka/Irene
Ps priset på den stora är 90kr..och jag ska stå på loppiset i Falun och sälja till helgen,du kan höra av dig om jag ska lägga undan en till dig.