måndag 6 april 2009

Snubigt å textat !

Hej ligger nerbäddad här ensam o tycker synd om mej själv...SUUUCK !!!
Förra veckan hade jag två av barnen hemma och när de blev friska var det såklart min tur...Huvudvärk, genomförkyld och värk i hela kroppen, stackars mej!

Det enda positiva är väl att man har tid att titta in hos er andra och njuuuta av era fantastiska bloggar ;D Det räcker ju för att hålla humöret uppe!

Har inte hänt så mycket i helgen, men började måla sminkbordet å det blir sån skillnad med vit färg som vanligt... ;D
Sen så har jag gjort klart ett gammalt projekt...Har målat på tyg, igen...DET är JÄTTEKUUUL!!! Att det sen blir några missöden är väl smällar man får ta...Som ni ser så missade jag ett "T" på översta ordet...stööön och att skriva dit det i efterhand blir ju misslyckat eftersom texten då blir "ojämn"...så det får väl va...

Har åxå gjort ett kuddfodral som oxå blev...MISSLYCKAT...såå typiskt mej...men det blev alldeles fööör SMALT, så gåre när man har bråttom och inte kan mäta rätt...
Texten är på Latin och betyder " Klarare än annars skiner solen efter täta moln, klarare lyser kärleken efter strid "

Kanske är man dum som visar misslyckade alster ;D men jag är ju som jag är...å annars skulle jag ju aldrig ha nåt att visa ;D så jag bjussar på mina misslyckanden o mitt extremdåliga självförtroende... HAHA Säjer väl allt om hur korkad man är ;D

Missa nu inte tävlingen på kanal 5 där jag håller tummarna för både Det stora grå huset och Hvittur lakrits ;D pusspuss å kram /K

17 kommentarer:

Sublim design och Blossom kitchen sa...

Det gör väl inget:)att det inte blir riktigt som man tänkt..Du bjuder ju på lite inspiration.Krya på dig nu!
Va,snyggt sminkbord du komit över:)
Kram/S

Vikeskärs hem och vardag sa...

Kudden var faktiskt fin ändå :)
trevlig blogg har du med, krya på dig. Annika

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Åh det var kanon fint!
Blir så inspirerad...hoppas att jag kommer ihåg att köpa textilfärg...så kanske jag får tilldet.
Kram och hoppas att du har haft en solig dag/Irene

hemtrevnad marie sa...

Misslyckat???!!!
Nädu...absolut inte, skitsnyggt!!
Och ert vardagsrum...sååå fint det blev med glasdörren där!!
ha en fin vecka!
kram

Vita små hjärtan sa...

Baggis!!!! Jättefint! Kram o krya på dig!

Smultronstället sa...

Asch då...de e ju skitfina!

Krya pårä :-D

Kram M

Riikka sa...

Heissan,

hyvää pääsiäistä upeaan valkoiseen kotiisi:)!

Terkuin,
Riikka

Hagbacken sa...

Du är så lik mig verkar det som, att jag nästan blir mörkrädd! *s* jag hade aldrig sett att det var ngt "fel" på kuddarna om du inget sagt.....de var hur dj-kla fina som helst, skulle jag ALDRIG ha fixat...är inne i en svacka nu, då det känns som att allt jag visar är BLAHA....*suck* Så blir det inte bättre då man tittar in hos DIG......nåväl...

Himla roliga mail du skickade idag också....tihi...

Har setat ute i solen idag förresten för att försöka få färg på mitt bleka fett...3 tim(!) satt jag...reultatet= fortfarande lika VIT.....

Hoppas dock att detta väder fortsätter.....

Kram Linda

Hagbacken sa...

JUST! Krya på dig också......

Ullis/Leva på landet sa...

Men att bli sjuk nu när solen skiner och påsken är på väg. Det får du väl se till att du blir av med. Tycker att du gjort jätte snyggt med ditt textande. Vad har du använt för färg? Blev lite sugen att göra några kuddfodral igen. Jag var ju inte med i ägg hysterin förra året så då fick det bli i år istället *S*.

Kramar Ullis

STENLYCKA sa...

Vad glad jag blev att du hittade till mig och tack för hälsningen.
På så sätt hittade jag till din fina blogg och ditt underbara hem, vad duktig du är att skapa vackert omkring dig.
Dig skall jag lägga in på mina favortier så jag kan kolla mera. Tråkigt att ligga sjuk och nu när påsken närmar sig.
Krya på dig kramar från Stenlycka

In my house sa...

Nämen snuffseltuffsepluffsen,,, jag tycker det blev superbra.... Smalt är oxå fint,,, helt ärligt!!!

Å du ä ju bara för goe,,, som en liten chokladpudding,,, man vill äta upp dig!!! skriver alltid så snällt till mig och gör så att jag får mig ett skratt!!!! du är en toppen person =)

Glad påsk och en stor varm go kram runt dig från mig!!!!

j

Lilla Trollbacken sa...

Jag tycker du varit superduktig. Har du textat på fri hand!!!!
Har nyss varit sjuk oxå, inte roligt!
Hoppas att du snart mår bättre!
Kram på dej
Gabrielle

Vitt är vackert sa...

Misslyckanden???? Skulle jag absolut inte kalla dem!!! Herregud så fint!!
Å va otroligt snyggt det blev med glasdörren!! Snyggt att måla på fönstren med!

Ha det brA!
Kram!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Låter som influensa, inte kul! Hoppas du blir bra till påsk. Tur att du halkade in hos mig, nu har jag tittat länge här, mkt fint.
Och ditt målade kuddfodral tycker jag är superfint. Det smala skulle du ju kunna ha som väggord..
Ha en riktigt bra Påsk
Kram till dig
AnnaMaria

nea i det gula huset sa...

Hej du!
Men vad fina dina alster är! Inte alls misslyckade!
Ett t mindre kan väl kvitta! :)

Hoppas du mår bättre!
Kram Nea

Smultronstället sa...

PUSSIPÅSK :-D

//M