lördag 10 januari 2009

Vara eller inte vara...

Tjoflöjt alla goa bloggvänner...Om ni hade förhoppningen att hitta nåt inspirerande här så måste jag göra er besvikna :C
Har totalt tappat inspirationen och just nu funderar jag på bloggens vara eller inte vara. Kanske får älskar zink gå i graven 2009.
Har känt länge att jag inte har nån energi eller nåt att visa er och att det mest blir gamla repriser suuuuuck... Inga projekt på g, inga loppisfynd eller nån kul renovering på gång...Jovisstja vi ska visserligen sätta nya tak i 2 sovrum, kök och vardagsrum OCH nya golv i köket...OM jag o sambon kommer överens ;D Deeeeet är inte så lätt alla gånger...
I morse när vi pratade renovering fick man kommentaren -du bryr dej väl mest om utseendet ???
BAH !!!
Jag ??? Nääääe visst är det oerhört intressant att prata byte av yttertak, hängrännor och pensionssparande...ABSOLUT INTE !!!!!

Och hur kul är det på en skala att visa tak ???
Vi får välan se, men om ni inte hör nåt nytt härifrån på ett tag så vet ni varför...Fast vem vet i mon kanske jag är på banan igen med ny NRJ ;D kanhända att jag bara är lite grinig för att det inte bidde nåt loppisbesök idag då bilen är på lagning...Fast egentligen behöver jag ju inga fler prylar...Men d finns väl inget som piggar upp såå mycket som ett riktigt fynd som man blir tokkär i...



Så länge får ni titta på Jesus som frestas ( inte såå dirty som d låter ;D ) på en av mina skolplanscher och lite pynt som flyttats runt lite igen ;D
Nu väntar filmtajm med minstingen och resterna av skumtomtarna...beach 2009 är ju än så länge lååångt borta ;D... puss på er alla /K

12 kommentarer:

Hagbacken sa...

Som sagt, beach 2009 hinner vi med än...det är ju som sagt några månader kvar...*s*

Jag skrev ju tidigare att jag som sagt hoppas du blir kvar...imorgon kan lusten vara på topp igen...så lägg inte ner ÄN...fundera lite ist...

Bara du får komma iväg på en loppis igen så kommer du säkerligen att bli sugen på att göra ett nytt inlägg...blir såå tråkigt om du inte finns med oss här mer...:(

Hoppas ni får en trevlig filmkväll iaf, mailat dig!//Kram Linda

Hagbacken sa...

tror jag hakade upp mig på som sagt i förra kommentaren...som sagt...*s*

Ullis/Leva på landet sa...

Skulle bli jättetomt utan dig här. Diu kan väl ta det lite lugnt. Tror att våren kommer med ny energi. Just nu undrar man i alla fall var den är. Vill också på loppis. Har inte varit iväg på evigheter.

Kramar Ullis

Smultronstället sa...

Hello baby :-)
Äh, vet att du e åt det vår deppiga hållet, de e nog bara att du blir orolig ifall jag skulle gå ner mer än dig,*lol*, då vill jag bara lugna dig med att du vet ju att så kommer det aldrig att bli *asg* jag kommer aldrig mer att kunna ha en trekantsbikini, vilket jag iofs aldig har haft heller *asg* jag har ju tom käka så mye götta att jag måst te tandläkarn, hihi. Så du kan va lugn....å vem har sagt att inte tak och stuprörsbyten e kul, de beror ju på hur man lägger upp de me poserna menar jag,hihi. När du har nya fina VITA stuprör kommer de vara skitsnyggt, jag lovar...lägg inte ner nu, de blirju såå trist utan dig, det vet du...

Kramelikram chokladbanan

Sublim design och Blossom kitchen sa...

Vem som helst kan väl få lite bloggtorka någon gång då och då, det är inget att bry sig om.Jag hoppas du blir kvar här, som vanligt:)
Så fin bild du tagit:)
Må så gott nu/kram/s

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Hoppas du bestämmer dig för att fortsätta!
Men visst är det trist med ide´o inspirationstorka...
Jeanette

Smultronstället sa...

Nämen gumman...nu vet jag vad de e..du e orolig för HM checken...den kommer va lugn..;-D

men loooova att du talar om hur mycket den va på ;-D

Pösspöss

In my house sa...

Jaså,,, du är en tatuerad brutta,,,, tänk - de kunde ja nästan ana =) Jag har en på ryggen å när jag gjorde den för måååånga år sen, tror jag va 17, då blev ja så besviken... Kändes typ inte!!! när man hör om stora karlar som gråter!!! =) Jag är lite dum så,,, gillar lite smärta - på ett ofarligt sätt!!!! det va vänte tid tills i Maj, så jag ska kika runt lite annars så får jag väl öva mig på mitt tålamod, Grrrrrr!!!

Natti natti min tatuerade böna... j

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Hoppas att lusten åter vänder!
Själv så saknade jag bloggen...och vad gör det att man visar repriser.
Vill då otroligt gärna se ditt hem i repris.
Kram Irene

Vita små hjärtan sa...

Hoppas du blir kvar!!! Jag hitta ju till dig idag... Ha en bra dag...

Vitt och nött sa...

ja hoppas verkligen att du inte slutar blogga! älskar dina inlägg å du har ett sånt skönt sätt å skriva! ja vill se era tak :)

ha de gott så länge å hoppas att din inspiration kommer tillbaka! för här har du en trogen läsare :)

många kramar ellen

In my house sa...

Hallo pinglan..... Granngården,,,, mitt i prick,,, där har dom taggtråd... MEN, min rulle har jag köpt på loppis.... Blev varken en takkrona eller nåt annat enkelt,,, fan vad ont å seg!!! Näää, nästa gång blir det en riiktig tång och stål handskar =) =)

Ha en ybermysig helg,,, my snutte plutt!