måndag 19 januari 2009

Monday bloody monday :/

Hej på er !
Har det varit helg ? Måndag igen...usch har aldrig gillat måndagar...Då känns d sååå tuuungt när klockan ringer...

Jag är, har aldrig varit och kommer aldrig bli någon morgonmänniska ! Däremot är man en nattuggla...Och varje morgon när man är såå trött att man bara vill gråta så tänker man samma sak...IKVÄLL SKA JAG LÄGGA MEJ SÅÅ TIDIGT...Men sen när kvällen kommer blir man lik förbaskat alltid sittande vid dator eller tv...Nåja snart tisdag ;D Här ska ni få se vad jag grejade med i helgen mellan loppis och takskruvande...Skåpet har ni redan sett tusenmiljoner gånger men ni får lov stå ut med d ;D



Jag grejade till ett par kransar av brudslöja MEN som vanligt vet jag inte om jag gillar dom eller inte...( självkritisk är bara förnamnet )





Lite slarviga är dom, d vet jag men som nån härlig bloggare sa...PERFEKT ÄR TRÅKIGT ;D Det uttrycket gillar jag som alltid har eld i baken när jag ska göra nåt *bråttom bråttom*

Nu ska jag titta runt hos er raringar Nattinatti /K

13 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Tycker dina kransar är jättesöta. De är ju charmigast när de inte är perfekta. Vilken tur att duhänger kvar ett tag till. det skulle bli så tomt om du försvann härifrån. Det är så härligt att läsa dina inlägg. Vad ska du hitta på med dotterns då? Inte kan små gulliga tjejer hålla på så där, *s*.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Hagbacken sa...

Bråttom, bråttom ja...där är vi såå lika...*s*

Superfina tycker jag! Som sagt, de ska inte vara perfekt...det ska synas att det är en människa som gjort dem och inte en maskin!

Jaadu, jag borde verkligen lägga mig nu, då klockan ringer fem..*suck*..."ska bara" först....*s*

Krameilkram

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Så otroligt fint skåp!
Blir nyfiken vad du nu har fyndat för fint...ler
Kram Irene

Ida sa...

Jätte söta kransar :)

nea i det gula huset sa...

Hej du!

Håller med om att perfekt är tråkigt! Varför måste saker vara perfekta?
Tycker att dina kransar är är superfina..nästan "tråkiga" faktiskt! ;)

Kram Nea

Hagbacken sa...

Från mig till dig inne hos mig....

Må Gott sa...

Hejsan!

NUUU har jag skaffat mig en blogg - lovade ju att säga till om och när. Välkommen in att titta. :-D

Saknar dock fortfarande din utlovade netikettskola! ;-)

Men kransarna var jättefina tycker jag!

Må gott!
Kram Anette - fd "Anette utan blogg" (ÄÄÄÄÄNTLIGEN kan jag skicka en kommentar här utan att behöva gå omvägen via mailen :-D )

Liten Bod sa...

Kransarna är jättegulliga! Jag giller inte heller mornar/måndagar, men tröstar mig med en gammal arbetskamrats ord: Har man bara klarat av måndagen så är det snart fredag sen! Det stämmer faktiskt :) Kram, Tina

Vitt och nött sa...

ja tyckte om dina kransar! passade jättebra på skåpet!

ja är heller ingen morgonmänniska..usch för tidiga mornar!! :)

kram

Må Gott sa...

TACK för kommentaren - blir ju själaglad när man ser att någon varit inne och hälsat på! :-D

KLART du får länka! Jag har ju länkat dig och det gjorde jag UTAN att fråga först. Så du ser - denna världen är i skriande behov av netikett!!! Iallafall jag...

Du har fortfarande uppdraget vännen! :-D

Må gott!
Kram Anette

Sublim design och Blossom kitchen sa...

Skåpen är lika fint fortfarande:)
jag är heller ingen morgon människa, känns inte mänskligt att behöva gå upp kl.5!men det är ju himla trevligt att sitta uppe på kvällarna:)
må så gott/s

i Emmas vita hem sa...

Hej! Tack för din gulliga kommentar! :)
Jag tycker att du ska stöta bort de kritiska tankarna, för de ar verkligen jättefina kransar du gjort! Ha det gott!
Kramar Emma

Vita små hjärtan sa...

Det blev väl jättefint med kransarna. Kram