måndag 26 januari 2009

Helgrapport !

Hejhopp!
Törs ni titta hit igen efter förra nakenchocken *tihii* ?
Hoppas ni haft en skön helg...Här försvann den alldeles för fort...som vanligt...Säkert lika för er.
Här i Dalarna har det snöat, snöat och snöat så snart är man ännu mer insnöad ;D

I lördags blev d en tripp till Falun o då är ett besök på Gruvgatan absolut nödigt!!!Ååååh vilken helt underbar butik, man blir lika lycklig varje gång man är dit!
Mannen var ju med så jag fick hålla hårdare i plånboken än vanligt ( förstår inte varför de tycker allt är onödigt ;D )MEN inga blickar i världen kunde hindra mej från detta ljuvliga magasin...



Säkert har ni alla redan köpt d MEN bjussar iaf på lite härliga bilder därifrån !




Såååå fint, man blir alldeles sjuuuk !!! Med andra ord, OM det är nån som INTE redan köpt detta magasin, spring och köp, d är väl värd sina 79 kr. Bara underbart fina bilder som man kan titta på om och om igen och sitta o drömma...

Härhemma har det annars skruvats tak, mindre kul men ett måste, då vi haft äckliga grisiga väv-tak...Iiiinte särskilt bra ur brandsynpunkt. NU är ALLA SOVRUM iaf fixade, känns så skönt, så nu kan man sova tryggt utan att oroa sej att taket ramlar över en´.


Detta projektet snart avklarat, bäst man skyndar sej hitta på nåt nytt medans mannen har ångan uppe så han inte hinner gosa nere sej alltför bekvämt i soffan hehe...
Som en bortskämd unge har man än en gång lyckas få tjat och lite smart psykologi att löna sej...;D NYTT PROJEKT PÅ G...Här får ni en tjuvtitt!



Jag bara älskar råspont ;D ( PUSS på dej min underbara sambo ;D )

Nu har jag flytt verkligheten hela morgonen, åter till svinstian...
Kraaaam /K

3 kommentarer:

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Å vad ska ni nu göra...blir redan avis..ler
Här görs inte mycket..av maken..ler igen
Kram Irene

Ullis/Leva på landet sa...

Här händer det mycket nu. Undrar vad du har på gång. jag har inte magasinet än. Får det förhoppningsvis till helgen.

Kramar Ullis

Där Rosor Aldrig Dör sa...

Tack för att du bjussar på några bilder ur den nya inrednings magasinet!! Jag missade ju detta helt..men nu har jag bokat magasin nr 2 hos Mig & Alice =)
Ser med spänning fram emot detta.

Kul att se era bygg bilder =)
Både före å efter.

Ha de gott!
Kraam från Benita