torsdag 23 oktober 2008

Senaste nytt från en härmapa!

Hej raringar ;D



Härmapor är vi väl allihopa...mer eller mindre...Det här med bloggandet sprider ju ideér åt alla håll, och det är väl KUL?Tycker jag iallafall!
Har länge sneglat på alla fina bloggare´s textande på textil...

...Som vanligt var jag tvungen testa...Så nu har jag oxå tagit målandet till en ny nivå ;D Å...OOOOIIIIIIII DET VAR SÅÅÅÅ KUL OCH FAKTISKT LÄTTARE ÄN JAG TRODDE ;D !!!!! (SORRY det dåliga fotot ovan)


Eller tycker ni att jag ska gömma mej med DUMSTRUTEN PÅ???
Asch det får duga åt en glad AMATÖR ;D !

Mina och mannens initialer...MEEEN den uppmärksamme ser att en bokstav är fel...MEN då var jag liksom klar med nästan hela gardinen...Så TYPISKT...

Hittade också på dessa fina gamla foton som jag haft undanstoppade ett tag eftersom ramarna havererat...

Sugen att få upp dom nånstans men vet inte riktigt var eller hur...VAD TYCKER NI ??? Ska det vara ramar som passar bilderna eller ska jag satsa på ovala??? De är rätt så stora, cirka 30*40 cm ! Eller ska jag hänga upp dom som dom är, alltså bara ta bort papper o krafset som sitter på nu ?
Livet är fullt av val...Och ni hjälper ju mej såklart att välja rätt ;D eller hur ?

Ha en trevlig torsdags-em!Själv så ska jag städa :C
KRAMISAR / K

11 kommentarer:

Liten Bod sa...

Superduktig du är! Jag har inte vågat mig på detta ännu... Vad använder du för att måla med? Pensel eller penna? De där bokstäverna går ju oftast inte att tyda ändå, så strunt samma om något är lite fel! Det är ju dekorationsvärdet vi är ute efter eller hur? Bilderna var så söta, jag tycker de är fina som de är, alternativt ramar som passar till. Kram, Tina

Jenny Oak Fae sa...

Vilken vacker gardin!!!

: )

KRAM, Jenny

<3

Änglahem sa...

En glad amatör?! Det ser ju hur proffsigt ut som helst ju!! Jättefint!! Tycker att du ska vara väldigt stolt över dig själv!

Såg erat kök här nedanför, sååå himla snyggt! Vilket ljus och rymd! och vackra ting så klart!

Hoppas städningen gick som planerat....du kanske kan fortsätta här hemma sedan?*blink*

Kram, Ulrika

Living by Milla sa...

Inte ser målningen amatörmässig ut,det är tokfint så var stolt! Har du använt schabloner?

kram Camilla

Jenny Oak Fae sa...

Ha en riktigt bra helg du också..!

: )

KRAM, Jenny

<3

Smultronstället sa...

OOOIII skitfint du e ingen amatör, de vet jag.

Korten tycker jag e fina som de e faktiskt, kanske med ett lite grövre snöre på, du vet så som man kan köpa fina kort av tex madonnor på och en medaljong fjång på,hihi,värdelös på att förklara e ja iaf.


Ha de gött
själv så blire lite rötjut ikväll mmm.
Pöss M

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Passar jättebra i ditt fönster! Duktig du är...
Bra ideer är väl till för att inspireras av? Klart vi får härmas! ;)
Trevlig helg!
/Jeanette

Ullis/Leva på landet sa...

Det är väl det som bloggarna är till för att inspirera och tipsa varandra. Så ser i alla fall jag det. Så snygg gardin. Ser inte alls ut som det är en amatör som gjort den, *s*. Sr jätteproffsig ut.

Ha en bra helg!
Kram Ullis

Evelina sa...

Vad fint du har målat... det är väl det som är meningen med bloggandet att man ska ge och ta inspiration, ideer och tips om man inte tål att någon "härmas" får man låta bli att visa något..

Kram Evelina

In my house sa...

Nämen duuuu, det blev ju kalas bra,,, bloggen är ju kanon att insuga lite inspiration och sedan göra de på sitt lilla vis och sätt.....

- Jaa, klänningen va la tjusig!!!! Jag blir glad av kläder,,, men är som duuuu Älskar mjukisar... Så fort jag kommer hem så åker kläderna av och på med mjukisar och go tröja,,, slappt och ledigt,, så ska de vara på hemma plan... Blir imponerad av folk som går med tajta tröjor och jeans i hemmet hela dagarna.... Huuuuu, Grrrr!!!!

Idag har vi vatt på IKEA,,, perfekt när kylen kommer och regnet öser,,, mysa inne och äta köttbullar =) Mmmm!!!! Hoppas allt annars är bra,,, puss och kram på dig min lille gurka!!!!!

Tidsmästarinnan sa...

åååhh, vad fin!! Vaddå, jag ser inte alls att det skulle vara något fel, det är hur snyggt som helst ju!
Amatör - BAH! Proffs, säger jag bara.
Och nu vill man ju prova själv med :-)

Kram på dig!
Susanne