söndag 5 oktober 2008

Lite tjurigt å lite shopping...

En mysig helg i husvagn gav följande:

* Lera,gegga,lort på aaaaaallt...
* Tjuriga, tjafsande ungar...
* En ny dyyyr antenn som INTE FUNKADE när vi skulle kolla lilla melodifestivalen...
* Em pms-irriterad gaphals till morsa...extremt nära psyket...
* Massor av tvätt !!!!!
* En bil som NUMERA saknar möjlighet att växla...
* En mage som är upp o ner av stress... och too much vino tinto ;D

MEN LIIITE BRA VA DET JU ÅXÅ...

Det ÄR MYYYSIGT med husvagn, ungarna visade ju sina bästa sidor OCKSÅ ;D...Och Ikea är ju alltid kul och gott ;D men loppiset var dåligt, mest skräp MEN gjorde ett riktigt FYND ;D Det här fina överkastet för 50 kr vilket passade min plånbok alldeles utmärkt då där är eko just nu... Man får vara glad åt det lilla...




I fredags var jag in till Majsan som har vääärldens underbaraste butik "Lavendel o romantik" Ni som inte vart dit MÅSTE göra ett besök där ;D
Fick ju ett presentkort i våras när jag fyllde år MEN har medvetet sparat på den karamellen tills jag blev riktigt sugen. Ville köpa nåt rejält o inte en massa småsaker. Direkt när jag kom in såg jag ett underbart fönster så det fick det bli...Var jag nu ska ha det...Men blir man kär så blir man!!!





Köpte åxå en till ljusstake till fattigmanssamlingen ;D Älskar såna här o vill ha mååånga fler !

Nu ska jag krypa upp i soffan med lite kaffe och en godbit...Och föresten det här är min favoritkopp just nu..Om en vecka vet man aldrig ;D En enkel sak från Indiska men.. i like !!!

Puss på er

8 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

FINA saker du valde! Jag köpte faktiskt också ett fönster på en loppis idag..!

: )

KRAM, Jenny

<3

Ullis/Leva på landet sa...

Tycker att det var fina saker du hittade hos Majsan. Loppisöverkastet var också fint. Är ju inte så kul när plånboken är tom, men du har ju en helgullig man som kommer hem med sådana saker till dig.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Änglahem sa...

Aoch! vad det låter jobbigt med husvagnstripp, speciellt i okt! Regnigt och lerigt*uhh*...Men sommartid skulle det vara roligt att testa caravanliving*fniss*.

Fina saker du hittat! Överkastet var ju verkligen ett fynd! Fönstret från Majsans är ju jättecharmigt!

Ha en skön kväll!
Kram, Ulrika

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Vad fina saker du har fyndat!
Överkastet var supper billigt.
Kram Irene

Tidsmästarinnan sa...

jag brukar också gå och dra lite på presentkort och sånt, det är lite mysigt att veta att man KAN köpa, men så kan man vänta och se lite till... :-)
Fönstret var jättefint och fattigmanssilver är jag ju helt galen i (liksom zink, du har ett väldigt bra bloggnamn!)

Kram!

Dicksonska våningen sa...

Här ekar det i plånboken också! Allt kom samtidigt denna månaden. Så när jag är ledig från jobbet imorgon blir det till att stanna hemma och hålla i de sista slantarna :)
Fint överkast och fönster!
Kram Annika

Hagbacken sa...

Modig du är som orkar vara ute m husvagn och hel familj...har nog ej tålamod t det,,,jättefina saker du köpt, överkastet var LOVELY!

Fick nej förressten fr f-kassan idag...sprang in i väggen....Kram Linda

Hanna i Det stora grå huset sa...

Hej!

Å vad härligt att vara i en husvagn med pms.... :O Haha, hade jag aldrig vågat testat!
men så himla skoj det låter ändå, med loppis och Ikea! Tusan, du ränner ju på Ikea hela tiden ju!!! Min tur snart tycker jag nog...

Fönstret är så fint, såg det när vi var på inspirationskvällen. Den bästa inspirationen fick jag i mitt öl-glas. Så det blev en liten festa-kväll i fredags med goda vänner. Sist var innan sonen blev till... Så nog var det dags... ;)

Sköt om dig vännen!
Kram Hanna