tisdag 21 oktober 2008

HJÄLP Jag har rånat mej själv..

Hej alla sockertoppar ;D
Helgen försvann i ett huj...På fredagskvällen var det huset fullt då "stortjejen" hade partaj...Pizza och övernattning i husvagnen med 6 kompisar. Gissa om fnisset stod högt i tak?Sent bidde det, eller rättare sagt tidigt ;D raringarna somnade nog runt 2...så resten av helgen blev en enda stor gäsp o sen va den över...

Orkade inte ens tjata fram ett ynkans litet loppisbesök ;D vilket mannen nog var tacksam för-men han vet ju inte sitt bästa-hehe...

Har iallafall kletat på lite färg på ett halvt krön som vi köpte på loppis i somras för en Selma. Hamnade här...

Oooooooops såg nu att det visst hamna på sniskan...

Sen har jag som sagt rånat mej själv...Och köpte denna nya lilla älskling...

Den är sååå fin o sååå söt *LER*
Har länge velat ha en ny då den förra brakat ihop. Vi är ju många härhemma som ska samsas om datorn MEN nu har jag en HELT egen som alla måste fråga innan de använder ;D I första hand är den MIN ;D
Var först tveksam, ifall den är föör liten MEN jag är helnöjd. Den är perfekt att ha i soffan när man slö-surfar och perfekt att ta med i väskan och prisvärd!
MEN efter ny jacka till sonen, dator och storhandling på Willys är det minus i plånboken...Vatten och gröt, någon???

Puss på er allesamman, nu ska jag fortsätta med mitt nya projekt...som jag visar en annan dag ifall jag lyckades...Annars får ni väl se mej med dumstruten än en gång.../K

4 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

Vackert krön...och datorn är exakt en sådan jag också skulle köpt om min dator havererar...

KRAM, Jenny

<3

Liten Bod sa...

Åhh, jag vill också ha en egen dator! Kan förstå att du ligger på minus, det känns som om jag har intecknat nästa lön innan den kommer :) Fint krön! Kram, Tina

Gårdsromantik sa...

En sån där är jag också så sugen på - har fått för mig att den skall vara bubbelgumsrosa...men vit var ju inte så tokig.

Kram Maud

Smultronstället sa...

OOO, läcker dator...funderar åxå på att köpa en men jag tycker det är så svårt...med minnen å ramar hit å dit,vad ska man ha??? skulle ju vilja ha dvd åsså...

Majsan har Dansk afton me smörrebrööö å öl på tisdag...kanske ses vi där??

Pöss M