fredag 3 oktober 2008

God jul ???

Så var det helg igen...Ljuvliga fredag!!!

Firandet av döttrarna är avklarat härhemma och plånboken är tom, dessvärre är deras kompiskalas kvar...Ikväll blir det stoj o stim i stans badhus för minstingens klass. hon ska ha kalas tillsammans med en av kompisarna, bra lösning tycker jag så slipper man fixa allt själv ;D Sen så är det E-s tur om 2 veckor att ha nåt coolare (fniss) för sina coola polare ;D Att sen sonen bröt ihop häromkvällen för att alla i hans familj är så jä-a TÖNTIGA är ju en annan syn på saken...

Har lite bloggtorka...tycker inte jag har nåt nytt kul att komma med men ni får hålla till godo med det lilla...Här hamnade två av loppis-korten!


Klock-skåpet är pågång...men inte klart, återstår lite spackling...Men den dagen kommer ;D

Även om min mamma tyckte jag FÖRSTÖRT klockan ;/ *MORR* så tror iaf jag det blir bra så småningom...

Snart är det jul...Min kära sambo har varit hemlighetsfull senaste tiden o suttit många timmar på Tradera...Gissa hur nyfiken jag varit på en skala 1-10 ??? typ 100...
Den som väntar på nåt gott behöver inte vänta så länge visade det sej...hehe
Första paketet var vi och hämtade ut o då skojade jag o sa -det där kan jag ta hand om...
Döm om min förvåning när han sa -visst du kan öppna det nu...DUMMA KARL!!!Tror ni jag kunde hålla mej...Är gräset grönt???Titta vilken underbar liten sötnos...

Min mobil är helkass men jag har varit för snål eller rättare sagt hellre lagt mina små slantar på annat...Jag ääälskar såna här barnsliga söta små saker...Enda kruxet är att bruksanvisningen är på KINESISKA HAHA Jag får väl ta en kurs i kinesiska nudå ;D

Andra o tredje paketet ( ja vet nu börjar ja bli bortskämd...) va han ju tvungen att ge mej...Stod på en antikaffär o var såå nära att köpa ett par såå sööööta små vita gamla barnskor...Dom var ganska dyra så kunde han inte hålla sej...


VAD SKA JAG NU GÖRA PÅ JULAFTON???
Trevlig helg på er puss o kram

5 kommentarer:

Smultronstället sa...

Heej honey:))
Tack för ett uppmuntrande inlägg, det behövde jag!
Gud vad M e gullig å omtänksam:)))
Ett hett tips e att du går in på cool stuff och beställer naugty knot,höhöhö. Den sida har så mye kul man sitter å fnissa åt bara beskrivningarna...Min helg är räddad, vi åker till Sälen och slappar och får en gladinjektion av Mamma Mia movien. Ska ni ut me vagna? kom till oss.
Kommer du med på bloggträffen den 16:de?

Ha det gött,pössar å kramar
M

Sara sa...

Hejsan
Jag tycker att klockan var jättefin. De små skorna var så söta. Jag önskar dig en fin helg.
Kram Sara

Gårdsromantik sa...

Vilken underbar mobil!

Jag har precis beställt en rosa kamera - nu vill jag ha en rosa mobil också!

Kram Maud

Dicksonska våningen sa...

Så roligt att få lite uppskattning i form av presenter! Min sambo är livrädd för att köpa något till mig utan att jag är med - han tror inte att jag ska gilla det han köper även fast jag sagt att jag gillar det. Jag ändrar mig tydligen ganska ofta... :)
Ha en trevlig helg!
Kram Annika

Millas hem sa...

Hej!
Vilka söta fotografier och de små slitna skorna är ju hur söta som helst!
Kram Camilla