fredag 12 september 2008

Tänkte lura mannen på loppis i helgen ;D

Tjoflöjt !!!


Tänkte ifall nån ville se lite mer loppis-fynd...tihiii...
Den här ljus-staken ryckte jag direkt, den var så söt och vit ;D tyckte den va värd en tjuga o när jag vände på den så blev storyn ännu bättre, det var Höganäs keramik !





Köpte oxå en gardinkappa för 15 kr! Den ska vi nog ha i friggeboden, där det ekar tomt just nu...Har inte alls hunnit allt jag tänkt denna sommar...å nu när hösten är här är man ju bara sååå trööött :C



I morgon bär det av med vårat skrälle på hjul, vet ej vart MEN någon camping där man kör förbi TULAVIPPAN blir det iallafall. Man måste ju vara smart hehehehe



Börjar iaf se slutet av den mööörka tunneln :D har suttit fastkedjad vid symaskinen from hell hela veckan å varit såå less...Verkligen tur att man inte får svart tunga när man svär!!!Men nu är det iaf bara 2 ynkans dynor kvar PJUH !!!

Hoppas ni alla får en riktigt myspysig helg ! Kraaam /K

7 kommentarer:

In my house sa...

VAAAA SNÄÄÄLL DUU Ä:::: bli så glad ska du veta!!!! Dags för att tända en brasa och göra lite frukost!!!!

Pöss pöss j

Gårdsromantik sa...

Så beräknande du är!;-)
Jag vill ju också dit - men min make är inte så lättlurad.

Kram Maud

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Hi hi jag gör precis lika :-)
Men jag tror att han inte har nått i mot det,fast han följer aldrig med in...ler
Så fin du har gjort det i husvagnen.
Kram och ha en skön lördag/Irene

Hanna i Det stora grå huset sa...

Hej på dig!Den söta ljusstaken har jag med loppisfyndat nyligen!

Så häftig er
vagn är innuti!
Vilket kanonjobb du gjort!!!

Önskar er en fin helg!
Kram Hanna

P.s Är det ens möjligt att jag är ute och cyklar??? (mailet)?

Änglahem sa...

Jaa..det gäller att ta dom där männen på rätt sätt!
Hoppas ni har en skön helg!!

Kram, Ulrika

Ullis/Leva på landet sa...

Vilka fina skaer du köpt. Gillar också din ljusstake. Du komer säkert på ett bra sätt att lura mannen att köra vägen som går förbi Tulavippan. Det blir ju så härligt i husvagnen, vilket jobb du har lagt ner.

Ha det bra!
Kram Ullis

Karin Krut sa...

hihihi vad listig du är ;) Husvagnen ser kanonfin ut, får man se lite bilder när den är färdig?
Ha en skön söndag
Kram Karin