tisdag 9 september 2008

Kalsong-hängare???

Heeej på er ! Hade tänkt visa min nya alldeles underbara MADONNA !!! Men kameran och datorn vill INTE som jag vill, DE DAMPAR som mina barn skulle uttryckt det...
Hoppas inte någon tar illa upp av ovanstående. Dagens barn o ungdomar har ju ett helt annat "lexikon" i sina huven än vad vi hade på min tid...Och innan man vet ordet av så använder man samma språk själv, hur illa det än låter!

Min tid???Låter som jag är URÅLDRIG ;D MEN när jag var fjortis, om än en väääldigt jobbig sådan ( börjar nu förstå hur mina stackars föräldr hade det...)så använde vi inte såå himla mkt fula ord...f-n och jä-lar å inte så mkt mer, som om det inte är illa nog. Men idag är det ju HEMSKT!!!Får dagligen säja till sonen att inte använda följande ord, som verkar vara favoriten. Ex om nåt går dåligt så är det F-TTIGT !!!
Å då menar jag inte att det saknas ett A eller U...Ni hajar???

Hur kan det komma att tjejers allra heligaste nuförtiden används som svordom???Fast jag måste erkänna att jag ibland gör lika, fast tvärtom...if you see what i mean hehe *flinar*

Nog om detta !!! Någon Madonna-bild gick inte att få fram, återkommer till det nån annan dag. Sugen på ett gott skratt?
Min kära sambo tycker det är kul att jag har inredning som intresse o gillar när jag pysslar å donar ;D men hans egen förmåga att piffa ser ni här nedan...*fniss*
Jag hade ställt en gammal tvättbräda ( vi har ju inga egna...är alltför matglada ) lite lagom nonchalant lutad mot väggen i badrummet...


Fin kalsong-hängare va???Han tyckte det var en bra plats i väntan på duschen...Det positiva var ju att de åtminstone var RENA!!!
Puss på er godingar!!!

4 kommentarer:

Hagbacken sa...

*skrattar* Ja, vad bra att du muntrar upp mig lite! Bläddrade snabbt ner innan jag läste att de faktiskt var RENA...*s*

Men jag känner igen det där..min har inte vett nog att lägga dem "så fint"..utan jag hittar dem allt som oftast UNDER sängen..för då klarar han ju sig undan skäll tills den dag jag hittar dem..men då blir det desto mer...;)Det kallar jag f-ttigt.....el rättare sagt k-k huvud el nåt...

Var nyss in och kikade minsann hos dig, så tur du gav dig tillkänna..

Nu har jag fått le en hel del på em...kram på dig K//Linda

Ullis/Leva på landet sa...

Ja språket har ju ändrats en hel del. Min äldsta är snäll mot sin mammas öron och använder ett hel ok språk hemma, men jag har ju hört honom med kompisarna, hm.

Det var ett nytt användningsområde för tvättbrädan. Den har vi inte provat än, *s*.

Kram Ullis

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Hihi synd att dom var rena,annars så hade du fått användning av tvättbrädan...ler
Kram Irene

Hanna i Det stora grå huset sa...

Oj här blev jag besökare 6666... Vad kan man säga om det....


Snygg hållare ja... Haha...

Kramis Hanna