tisdag 2 mars 2010

Snygga Nisse...och galej...

Ciao !

Här kommer lite bilder på ett loppisfynd....Min nya lilla nisse ;D



Kostade bara några kronor och med denna nya lilla goding så fick vår gamla våg komma fram...

Den har stått i skåpet ett par år eftersom jag inte gillar färgen....GUD VA PETIG MAN E...( jodå tanken har slagit mej att måla...MEN den är sambons och han har fått den efter sin pappa som gått bort så... nej, det känns inte riktigt rätt att fråga-Även om jag inte tror det spelar honom minsta roll...)



Men NU när den har fått sällskap av lilla snygga Nisse så fick den komma fram igen...
Dom matchar ju liksom varann så nu kan dom få stå och lääängta och flirta me varann ett tag till nästa ryck...hehe



Hoppas ni ALLA mår bra och att ingen tog illa upp av förra inlägget...Blir såå LESS emellanåt MEN nästa stund så sitter jag vid Tradera o klickar hem nåt - som "alla" andra har...VAD får ni se nästa gång... ;D

Ha de gött till next tajm i SNÖÖÖÖN...Som ALLA klagar på heeela tiden SORRY MEN MEJ GÖR DET INGET...faktiskt...Det är såååå fiiiint med all VIIIIT SNÖ..och ÄRLIGT TALAT jäkligt skönt att fortsätta gömma knubbet i vinterkläder ett tag till...

Men snaaart ska jag köra igång...

Har nämligen beställt ett Detox-paket...HÄR SKA RENSAS ;D DET behövs efter helgen kan jag säja...DÅ jag va på galej me allas vår härliga Linda ( vita lantliv ) GUD SÅÅÅ KUL DET VA....Har inte vart ut på flera år...kan lova att det blir fler gånger längre fram ;D Så passa er, ni som bor i närheten, fniss o tok utlovas...

PUSS KRAM

2 kommentarer:

Hagbacken sa...

Det låter bra det ;) ses snart.....puss puss...

å det där m att gömma sig i vinterkläder var som hämtat ur min mun.....

Ullis/Leva på landet sa...

Låter som ni haft det riktigt kul - härligt! Visst ser de ut som värsta paret, Nisse och vågen.

Kram Ullis