torsdag 4 mars 2010

Jag ska måla hela vääääärlden...

Tjoflöjt !!!

Hoppas ni har lika underbart väder som vi här i Dalom...Lagom kallt och strålande sooool...Alla människor man möter ser gladare å vackrare ut i solsken... eller hur ?
Har nyss vart på en loppis-runda. Ledig dag och hade bestämt mej för att bara vara hemma och njuta av ensamheten då resten av fam är borta...men med solen kom energin...och LOPPIS-SUGET...Och till o med suget att göra ett inlägg...Så än kan MIRAKEL ske...



Inte vart d så värst mycket men lite smånöjd blev jag...Fast VAD får ni se en annan gång...Fast jag kan väl erkänna att det är några härm-saker...IGEN...



Idag behöver jag expert-hjälp...Av ER...kommer ni ihåg den hemska lilla pic-nic-väskan jag släpade hem...Som var så ful att jag tycker den borde vart gratis... ?
Men d tyckte inte loppis-gubben...Fick betala 50 kr...
Alldeles fööör dyrt tycker jag MEN när jag fått sug att dra igång ett projekt då jäklar är det BRÅTTOM...Gillar INTE att vääänta...Och det tror jag de flesta av ER mina kära känner igen sej i... ;D

Nåja här är den målad och klar...MEN O-PIMPAD...



VAD TYCKER NI ??? SKA JAG SKRIVA NÅT ELLER LÅTA DEN VA SÅHÄR ?



Nu är det några dagar sen jag målade den och jag kan farao INTE bestämma mej...

OM jag nu ska skriva nåt...VAD ska jag isåfall skriva ???
Och Om jag nu ska skriva nåt...ska det va på insidan eller utsidan... ???
Eller både och...???

GOOOSH vad jag ska hålla på jämt...jag och min ständiga BESLUTSÅNGEST...

När jag ändå va igång råkade jag måla en till väska som egentligen är en symaskins-väska...ASCH man tar väl vad som finns... *LOL*

När jag fått en fix idè är jag svår att stoppa...HAHA Känner ni igen er ? DET är jag övertygad om för vi inrednings och loppis-människor ÄR nog väldigt speciella...Dom som inte är som vi tycker nog mn e bra knäpp som MÅLAR på ALLT...hehe
Fast DET bjuder jag på...Min 13-åring hon säjer dagligen att vår familj ÄR väldigt speciella...och jag kan bara hålla med till 100 %...FAST DET ÄR JAG STOLT ÖVER...VEM vill va som all andra ? Inte jag...jag vill bara HA mycket som andra har... HAHA

PUSS PUSS /K

8 kommentarer:

Vita Falkens Lantliv sa...

Åhh vad fina väskor, jag blev väldigt nöjd med min, jag skrev innuti min!

Du har något att hämta hos mig;)
Kram Susanne

Hanna i Det stora grå huset sa...

Jättefina... Kanske kan du skriva härmapa i den? hehe! ;)
Nä, allvarligt. Jag tycker de är fina precis så som de är.

Och så måste jag säga att ag ser då absolut inte vackrare ut i solskenet. Jädrans vilken magsjuka... Hoppa loppisarna i helgen så slipper jag smitta dig! Hihi!

Kram på dig!

Liten Bod sa...

Hej o hopp! Jag har också varit extremt less och trött ett tag... Så mycket fint du köpt/fixat sen jag var här sist! Jag har målat en väska och satt text på, du kan titta på min hemsida om du vill: www.litenbod.se. Ska de bara ligga uppepå ett skåp eller så, syns ju inte texten ändå. Det bästa är väl att bestämma vart de ska vara först... Jag begriper inte hur folk har plats att ha en uppslagen resväska framme, men visst kan det vara fint med text inuti då :) Det blir bra vilket som. Kram, Tina

Ett Vitare Hem sa...

Så fina de blev!
Ha en finfin helg!
Kramis/LenaS

Ullis/Leva på landet sa...

Väskorna blev ju så snygga. Ska bli kul att se hur du gjorde med textningen. Visst var byxorna läckra. Är köpta på Jula. Brukar också mest annars förstöra mina mjukisbrallor. Låter kul att ut och ha lite kul

Ha en skön helg!
Kram Ullis

ängeln i vitt sa...

Halloj!


Först vill jag tacka så jättemycket för formarna....och madonnan, du är så snäll.

Det där med att allt ska ske på stört känner jag igen = ) Jag tycker du ska ha en text men vad vet jag inte. Jag har inte orkat måla mina resväskor invändigt än men ska måla en iaf och med en text.

Njut av solen och kram på dig / Carina

Vita små hjärtan sa...

Så fina. Ja du det är vilket som, text är ju alltid snyggt förstås :)
Kram Agnetha

Inspiration i vitt sa...

Hej, javisst är det väl härligt att vara lite annorlunda då känns det mer personligt och äkta tycker jag. Jaa vad ska du nu göra med väskorna, hmmm jag tycker nog att det är fint med en text förståss både i locket och utanpå. Kram på dig/Ingela.