måndag 8 mars 2010

Lite rämmil gör världen roligare ;D

Hej alla fina...

Jomen som sagt va, det va ju detta med att härmas....ÄHUM... Ni ska absolut inte tro att jag är eller tycker att jag är bättre...

Som jag erkännt förut så blir jag så LESS emellanåt att vi alla ska ha samma- lika...Å i nästa sekund så vänder det och jag gör samma sak igen...
Undras varför man är så lättpåverkad *LER*



Här kommer iallafall mitt senaste Tradera-fynd...ÅÅH VAD JAG GILLAR DEN...
DET trodde man väl inte för ett år sen...att man skulle sukta efter en gammal rostig sketen jäla nummerplåt ;D Min pappsing skulle nog kalla denna för RÄMMIL ;D
Och ni som INTE vet vad det betyder så är det typ skrot, skräp...hehe



Ha en härlig mumsig vecka allesammans...Själv så har jag BESTÄMT mej nu...Här är det färdigmumsat för ett tag...

IDAG HAR JAG BÖRJAT EN DETOX-KUR SLASH BANTNINGSKUR...

Låter som ett stooort skämt då jag har vääärldens sämsta karaktär och är vääärldens värsta socker-gris...

...MEN NU HAR JAG VERKLIGEN BESTÄMT MEJ...

Jag VILL inte möta ännu en vår våndandes över att inga kläder passar och suckandes över hur mycke jag gått upp...

SÅ Skål säjer jag med en choklad-nutrilett...

Hoppas att era hejarop blir många, NEED YOU ...<3<3<3

6 kommentarer:

Vita Falkens Lantliv sa...

All lycka med dina goa drinkar;) Duktig du är! Jag är bara i stadiet, jag borde nog göra något:(
Skit cool skylt, förstår att du är nöjd!
Ha en fin fin dag och skål *S*
Kram Susanne

Ett Vitare Hem sa...

Har också börjat med drinkar idag så vi får smyga in och peppa varandra mellan varven ;o)
Ha en fin kväll!
Kramis/LenaS

Ett Vitare Hem sa...

Hihi svarar här, jag kör med Allevo och börjar med att äta 2 vanliga mål (frukost och middag) men drar ner på middagsintaget och så dricker jag tre påsar per dag fördelat på tidig lunch, mellanmål och senare på kvällen, har gått ner 5 kilo innan med detta schemat men har en del kvar fortfarande, tränar också 4-5 dagar i veckan men har en förfärligt seg kropp när det gäller att gå ner i vikt ;o)

Vita små hjärtan sa...

Ja de är så charmiga de gamla plåtarna. Jag visade mina i förra inlägget.
Ha en fin dag!
Kram Agnetha

nea i det gula huset sa...

Hej hej!
Jag håller verkligen alla tummar jag har för att du ska lyckas!
Jag själv satsade på att gå en promenad om dagen.....och äta lite extra. Inte så smart! :(
Hoppas du har bättre karaktär! :)

Ha det gott!
Kram Nea

Det vita dårhuset sa...

Hej bant bruden :o). Hur går det???
Håller med fullständigt i vad du skriver. Ibland kan jag känna tristes ute bland oss bloggare då vi har snarlika allihop.
Kolla inredningstidningarna.... Same, same, but different ;-)

Men som sagt..grupptrycket är starkt *fniss*

Mången kramar