fredag 25 september 2009

Jag loppar vidare...

Hallåj...så vare fredag...igen ;D

Här är det en helg UTAN vilda planer, vilket mannen i huset gillar skarpt å en annan får typ nåt fel...Jag vill ju gärna att det ska hända lite...eller snarare mycket...

Antingen vill man ju iväg på nån vild shopping, loppis eller nåt...eller så tycker man ju att det ska renoveras nåt ;D

Nåja vi får välan se vad som händer...Här ska ni iaf få titta på förra helgens fynd...Föll direkt för denna gamla religiösa tavla...Fick syn på den på avstånd och va såå stressad att nån annan sku hinna norpa den före...
Men men man är väl snabb ;D BILLIG va den också...EN TJUGA!!!





Ha en härlig helg ! Här i Dalarna är det världens brittsommar, soligt å varmt HÄRLIGT!!!Kram å puss dammtuss ( som nu ska väck ;D )/K

7 kommentarer:

Hagbacken sa...

Å så fin den var!!

Höres sen....kramis!!!

Vita små hjärtan sa...

Vacker! Sån har jag aldrigt sett förut!
Kram Agnetha

Evas Bloppis sa...

Vilken underbar tavla .Tur att du hann först

Ewa

Hagbacken sa...

Å f-n!!! det har jag ju gjort ;) Nedå, inte alls....har mailat frun...;)

Hoppas ni får en trevligare lördag-kväll än vad jag ska ha...hela huset-premiär som det är, å allt...:(

Kram! Ringer på mån!

Ullis/Leva på landet sa...

Tavlan var underbar. Här blir de också en lugn helg förutom lite målning då. Visst är det härligt väder nu.
Kramar Ullis

LIVS LYST sa...

Så gøy å finne slike fine ting på loppis!

Ha en fin søndag!
Hilsen Liv

Violas vita spetsar sa...

Hej!

Vilken fin blogg du har. Är ofta inne och läser och ser på de vackra bilderna på din blogg. Jag undrar var du köpt den vackra ljusstaken? Har länge sökt efter en sådan.
Kram Viola