fredag 11 september 2009

Girls just wanna have fun...

Freeedag-ljuvligt!

Äntligen har lugnet lagt sej härhemma, huggsexan om plattången är över för denna gången och frukostsmulorna är upptorkade. Barnen är på skolan och jag NJUTER av min lediga dag.

Visserligen har jag mycket att stå i för i kväll vankas det TJEJPARTY, ska bli sååå kul! Vi blir 8 st tjejer i sina bästa år...( hmm )

Några som jag kännt 25 år( hjääälp )och ett par bloggtjejer som jag nyss träffat o håller på att lära känna ;D och en alldeles "ny" förmåga som jag pluggar matte med.



TACK GODE GUD att hon finns, en till som tycker matte är jättesvårt, så jag slipper känna mej som idiot-ensam ;D Börjar kännas som vår stackars mattelärare gett upp hoppet om oss...SUCK...matteprov nästa vecka o jag kan inte ens hälften, ja ni hör ju...borde plugga å inte blogga...MEN nu har jag bestämt att jag behöver ett par LEDIGA DAGAR å en REJÄL FEST ;D Efter den går det säkerligen myyycket bättre....med några hjärnceller mindra hehe...

Ha en underbar helg kram å puss dammtuss /K

5 kommentarer:

Vita små hjärtan sa...

Njut av din lediga dag! Å ha så kul på tjejfesten!!!!
Kram Agnetha

Smultronstället sa...

OOOOHOOOO :)
jag ser verkligen framemot kvällen :D

Pöss

Ullis/Leva på landet sa...

Åh härligt med tjejfest. Hoppas att ni får det så skoj. Ta ledigt nu så kan du ta matten sedan.

Ha en bra helg!
Kram Ullis

nea i det gula huset sa...

He he..tjejparty! :) Det låter väldigt kul!
Hur blev det då??

Kram Nea

Unknown sa...

Hej!

Herregud vilken idiot man är ibland. Hade sparat din blogg i våras och varje gång jag tittade på min länk så var det på samma dag. Trodde du gjort typ ett sommarupphåll eller nåt.

Nu gick jag i alla fall in till dig och jag gillar skarpt ditt sätt att skriva. Man får fnissa lite för sig själv medans man tittar på inrednindsbilder.

Tänkte nästan skriva till dig och be dig fortsätta blogga eftersom jag gillade din stil.

Nåväl som en händelse tryckte jag på din översta länk och döm om min förvåning. Bloggen är uppdaterad - det är bara jag min idiot som sparat den på fel sätt. *grrrr*

Men å andra sidan har jag massor att läsa igen. =)

Jag har bott i Borlänge i 16 år men flyttade till Bergslagen i början av 2006. Så det känns lite extra kul när man läser bloggar hemifrån så att säga. Lyckliga ni som kan gå på Emmaus. ;-)

Nu ska jag läsa lite i din blogg och sen blir det natti natti med dottern.

Ha det gott!
Maria

PS. Jag ska också börja blogga....nån gång =) DS