onsdag 25 juni 2008

Äntligen !!!

Äääääntligen färdigmålat...



...för tillfället...Är väldans LESS trädgårdsmöblerna nu *fniss*


Tänk att bli bjuden på frukost såhär av raringen ;D



Hann inte glädjas mer än en liten stund så kom jag på att ytterligare ett projekt o fynd står inklämd i skrubben och skäms...
Jag erkänner, jag ÄR lite konstig...MEN brukar göra så när jag handlat lite för mycket under en kort period...Då slänger jag undan det där det inte syns...Ni vet det som inte syns...eller det man inte vet mår man inte dåligt av...Fast det där menade jag inte riktigt !
Hemligheter ska man inte ha för sin kärlek o det har jag inte heller...(iallafall inga sen vi träffades...hehe)MEEEN däremot lurar jag mej själv lite...Tyyyyvärr är man ju född SHOPAHOLIC som en hel del av er andra ;D MEN va fasen man är ju kvinna...Och det är ju vår ENDA DÅLIGA SIDA...eller hur ??? *SKRATTAR*

Är iallafall VÄLDIGT LESS på att måla just nu...så resten av projekten får faktiskt vänta...Måste ju hinna leva åxå...ligga i soffan o äta choklad...Oooo i wish...MEN jag bantar-som vanligt-så därför sitter jag här o knattrar istället...för att hamnar man vid tvn så blir man automatiskt suugen... ;D sucksuck inte är det lätt att bli äldre med "volanger" i midjan som sitter hårdare fast för varje år...!!! Jag veet ett oförskämt välfärdsproblem..men ändå... :C



Såhär bidde den lilla loppis-pigisen...


På fredag hoppas vi inviga vår HUSVAGN...på det ena eller det andra sättet HAHA !!! Ska till Västerås på partaj å det ska bli såå kuuul att hälsa på våra nyfunna vänner ;D som vi träffade i Turkland ! Problemet är bara...damen i huset fyller år, 40...å det är INTE LÄTT köpa present till nån man inte känner SÅ bra och aldrig vart hem till...TIPS NÅGON ???

Pösspöss / K

17 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

Himmel vad fina möblerna blev !!! Men jag förstår ju att de måste ha varit en pina att måla dem...

Skrattar gott åt det du skriver...och känner SÅ väl igen mig själv i det, shopaholic som jag är..!

: )

Kram & ha det gott !

/ Jenny

<3

Ullis/Leva på landet sa...

Jätte snyggt blev det på altanen. Kan komma oh hämta möblerna på stört om du vill ha lite mindre med saker hemma, fniss. Brickborde blev ju jättebra till. Du vet verkligen vad som ska shoppas för det blir så snyggt. Det kan ju vara bättre att köpa en sak för mycket, så man har utifall, eller???

Ha det bra! Kram Ullis

Liten Bod sa...

Otroligt fint det blev med alla vita möbler! Den lilla brickställningen skulle jag också vilja ha :) Vilket jobb det måste varit med alla spjälor... Kram, Tina

Smultronstället sa...

OOOSHIT!
GUD så fint de bidde:)))))

ÅhÅ ska ni på turné m vagnen,skoj!

Kul me nya vänner åxå.

Må så gott
kRAAM M

Hellen sa...

Så fina möblerna blev...men jag förstår at du blivit rätt trött på dem :) Här hemma är det stiltje för tillfället på måleri efter att jag målat mig trött. Känner också igen mig i det där med att vara shopaholic. Blir lätt för mycket projekt på en gång för mig som åker ner i källaren. Ska ta nya tag en regnig dag :)

Kul att läsa om er semester.

Jag skickar en utmaning vidare till dig. Kom in och kika
Ha det så gott!
Kram Helen

Hanna i Det stora grå huset sa...

kanonfint verkligen!!! Men usch vad jobbigt det måste ha varit att måla dem!!! Ryser vid blotta tanken! Hoppas att du inte var snål utan använde dig av en riktigt bra färg så att du slipper göra om det nästa år igen!!!! *fniss*

Önskar dig en finfin helg!
Kram Hanna

P.s tack för dina gos ord om mina små! Blir så stolt!!! men inte 17 vet jag hur se kunde bli så fina med de föräldrar de har!!! ;)

Hanna i Det stora grå huset sa...

GOA ord! Usch, det lät inget bra med det jag skrev!!! Haha!

Pekka har idag utfört städning iförd förkläde och string- kalsong... Haha, Nä du. I wish! Ska hyra hem en sådan karl, det lär ju gå att göra avdrag på med de hushållsnära tjänsterna va???

Dicksonska våningen sa...

Det blev jättesnyggt med de nymålade möblerna! Jag förstår att det har varit jobbigt och tråkigt. Men nu kan du ju njuta!
Hoppas ni får det trevligt i husvagnen. Jag vill också åka ut en sväng men jag jobbar hela helgen!
Jag har en utmärkelse till dig på min blogg!
Kram Annika

Hagbacken sa...

Ciao bella! Hoppas ni får det trevligt i husbilen nu!

Gudd så snygga utemöblerna blev! Gissa om jag blev sugen..var hade ni köpt dem sa du? Förstår dock att du är less på målningen..men det blev ju såå snyggt!

Jasså, du bantar? Har hört talas om den dieten, och att den ska funka..ska fundra lite...jag menar, äta godis ngra dagar till...*s*

Kram på dig//Linda

Lilla Trollbacken sa...

Hejsan!
Vad möblerna blev fina. Vi målade sådana förra sommaren. Efter första vändan gav jag och och vi sputade hela möbeln istället. Väldigt smidigt!
Vad kul att ni ska till Västerås, det är min hemstad det!!!
Kram
Gabrielle

Inspiration i vitt sa...

Nej men du vad vackert det blev,så himla fint.Allt passade så bra ihop.
Har själv målat en hel utegrupp så jag vet vilket slit du lagt ner på att få det färdigt men det var det värt eller hur?
Kram på dig/Ingela B.

Lilla Blanka sa...

Hej vännen!

Vill börja med att skicka en BAMSEKRAM till dig..du är så go! Dina gulliga ord gjorde mig alldeles tårögd!

Dina fina trädgårdmöbler är underbara..precis sånna där drömmöbler som jag spanar efter på varje loppis jag besöker :)

Kram
Mia

Vit Spets sa...

Erkänner! är oxå en shopaholic - internet mest, skrattar oxå...
Trädgårdsmöblerna blev superfiiiina, förstår att du är less...
Kramis
//Siv

karofina sa...

möblerna ser ut som nya! hur snygga som helst!! vad duktig du är! :)
vem shoppar inte ihjäl sig?? sitter o tittar på lyxfällan nu o är rätt glad att man inte har krediter... ;)
kram på dig!

Krusidull sa...

Men jäklar vad duktig du har varit.
Bra jobbat, njut nu de är du värd.
Kram
Krusidull

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Oh vad det vart fint...blir lite avis,skulle också vilja ha dom där möblerna och brickbordet "i love it"

Ja tänk om man inte hade det problemet med att handla,men inte skulle jag vilja vara utan det,,,,bara ibland..hihi
Kram Irene

Millas hem sa...

Är här igen och kikar på dina fina utemöbler...mmm, vad vitt är vackert!
Kram Camilla