torsdag 19 juni 2008

Midsommar...


Hej därute i stugorna...Sitter ni oxå inne och kurar...





Hoppas ni alla har det bra ! Här i Dalarna är det väldigt deppigt väder därute...Fotbollen igår gjorde väl ingen lycklig heller *SUUUCK*... Meeen man får försöka blunda för det, ta sej ett glas å fira midsommar ändå...
NJUUUT ändå av sommaren...för nu VÄNDER DET o SNART BLIR DET MÖRKARE IGEN...Usch vicken glädjedödare ja vart nuda...

NÄE SKÅÅÅÅL PÅ ER ÄNDÅ o tänk på att SOMMAREN är KORT !!!




Härhemma har det vart TOTALKAOS sen vi kom hem från resan...Har liksom inte haft ork o sen när jag drar igång...så blir det ALLT PÅ EN GÅNG...Lite ketchup-flaske-effekt alltså...ALLT eller INGET...Det är jag i ett nötskal...



Har måååålat så jag har TRÄNINGSVÄRK i ARMEN...Nu är det "bara" 2 stolar kvar...dom tar jag efter helgen...

TREVLIG MIDSOMMAR TILL ER ALLA KÄRA VÄNNER !!!

9 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Du har gjort så fint ute. Va´ duktig du är och målar. just nu håller jag med dig helt ang. vädret. Här är det mörkt och mulet och det regnar. Vi har tänt ljus och sitter och myser.

Ha en riktigt skön midsommar!
Kram Ullis

Jenny Oak Fae sa...

Stolarna blir SÅ fina !!!

: )

Ha en trevlig Midsommar !

Kram, Jenny

<3

Hanna i Det stora grå huset sa...

Å, det är ju kanonfint!!!

Dina trädgårdsmöbler blir superfina. Det är exakt den modellen jag vill ha... men jag är för fattig... :-(

Trist med Sveriges förlust. Jag försökte att hålla på dem. (Frankrike rök ju kvällen innan, då surade jag) Jag bet ihop när Sverige förlorade så ingen kunde se att jag höll på att flina... Inget ont. Men alltså... Om Anders Svensson (det finns väl en sån?) tycker attd et är så jobbigt att förlora, då borde han ju verkligen emigrera. han spelar ju för fel lag om han är en dålig förlorare... Lalala... Kunde ju intye låta bli att skriva det där.
Men visst hade jag tyckt att det var kul om de vann, pga att nära och kära gillar dem.

Ha en underbar midsommar!
Jättekramar Hanna

Gårdsromantik sa...

Så fint du gör det - motion får (armarna) också! ;-)

Ha en riktigt härlig midsommar med mycket solsken och värme!

Kram Maud

Smultronstället sa...

OO stolarna blir jättefina.
ha en skön helg
Puss M

Krusidull sa...

Oj vad vackra möbler!
Min idè om en rundresa i Dalarna i sommar kom ännu närmare.
Solvarbo blev just en prick på kartan.
Kram
Krusidull

Sara sa...

Hoppas att ni hade en fin midsommar trots vädret. Stolarna blir fina, måla på!
Kram Sara

Inspiration i vitt sa...

Hej: Men du vilken otroligt vacker soffa du har såå under bar skulle så gärna vilja ha en sådan( AVIS)
Stolarna kommer att bli så bra.
Jag har oxå målat en hel teakgrupp med tillhörande bord och 4 fem possitionsstolar phu säger jag bara, men det var det värt
Kram på dig i midsommar helgen/Ingela b.

In my house sa...

Hallo bruttan,,, vilka stolar,,, jättefina juh....

Visst är sommaren kort,,, och nu blir de bara mörkare ju ute,, hmmm! vart har vädret tagit vägen??? Idag ska vi till IKEA...Kul, sånt kan man göra när vädret sviker.... Eran soffa är ju helt otroligt fin.... hmmmm......

Ha de gottit. Kramar j