måndag 28 december 2009

Snööööö i massor !!!

Åååh vad jag tycker det är häääärligt med all SNÖÖÖÖ som fullkomligt vräkt ner här i Dalarna...Äntligen fick vi fira jul med ett vintervitt sagolandskap...Fast synd att julen så fort var över!



När det är vinter vill jag ha RIKTIG VINTER, kallt å massa snöööö...Många pratar om vår men nej INTE ÄN...jag vill nog mysa ett tag till och lulla runt härhemma å vara slö å inte ha nån ordning på allting ;D

Måste också få berätta, den 22a var jag hem till underbart söta goa Linda med bloggen Lindas vita lantliv å åt gott och ett o annat vinglas slank ner...Så lagom till dan fre dopparedan vare en som var både trött o klen hihi MEN det vare VÄRT ;D

Goare vän växer inte på träd kan jag lova...Hon ÄR verkligen så rar som man tror när man läser hennes blogg...Och en helkväll med bara massa tjej ( och lite kill )-snack är nåt jag verkligen värdesätter och DET är nåt jag lovar mej själv att det ska bli MER av under 2010 ;D Kanske rentav en bloggträff i Dalarna...DET vore nåt det...

GOD FORTSÄTTNING PÅ ER ALLIHOPA <3

7 kommentarer:

Hagbacken sa...

Å gulle dej då, vad du e go!!!

Klart det ska bli mer av den varan...och en bloggträff låter kanonkul :)

Kram å godnatt igen från en yrvaken :)

minvitamin sa...

Ha! Här dunsar jag in från Lindas vita lantliv och vad får jag se...
VAD HIMLA FINT DU HAR DET I DITT HUS!!!
Gillar storyn om de två stjärngossarna,har själv tonåringar och vet nog ungefär vad som är viktigt just i den åldern;)
Ha en härlig nyårsafton och skål(om du orkar:o)
Kram/S

nea i det gula huset sa...

Hej du!
Trevligt med träffar lite då och då! Tror nog jag kommer önska mer av den varan i mitt liv oxå under 2010! :)

Kram Nea

Vita små hjärtan sa...

Gott nytt år till dig från mig!
Kram Agnetha

Ullis/Leva på landet sa...

Det är mysigt med snön, fast just nu är det för kallt tycker jag. Linda är verkligen go´och en bloggträff låter kanon.

Önskar dig ett riktigt
~GOTT NYTT ÅR~
Kram Ullis

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Vill önska dig ett otroligt gott nytt år.
Kram Irene

Krusidull sa...

Gott nytt år.
Skulle gärna åka på blogg träff i Dalarna
Nyårskramar
Krusidullan