tisdag 1 december 2009

NU går det fort....

Hallå goa vänner !

Fortfarande inte mycket till energi i detta hem men lite jul-fixat har det blivit så det kan jag dela med mej av ;D


Inspiration från nyaste Jeanne d´arc...Jag tror detta nummer slår alla rekord. DEN är helt FANTASTISK ;D


Har klippt lite gammalt papper och satt i ljusen, härmat LantlivsAnette ;D


TITTA lite SNÖ har d kommit inatt ;D *HAPPY* Vitt inne OCH vitt ute...KAN d bli bättre ?


Köket just nu...



Inte mycket rött hemma hos oss men liiite ville jag ha ;D så en snabb lösning fick bli ett par gamla handdukar ;D



Senaste loppisfyndet, denna gamla lådda med fack i...Skapligt drygt vare att måla...men skam den som ger sej ;D Vet inte vad jag ska ha i den...Tycker att den va dekorativ såhär, jag är ju inte så mycket för plotter ;D Lite gamla spetsar är ju fint men just nu så tycker jag det räcker såhär...





Passa på och njuuut nu för snart säjer det swiiiisch svoooosch så är julen och myset över och man sitter med sina extra extra volanger och suckar åt samma nyårslöfte som senaste 20 åren... ;D

PUSS OCH KRAM JULGRAN <3

5 kommentarer:

Hagbacken sa...

Du menar extra volanger på de redan extra man har ? ;) Vad mycho fint hon visar idag då....fint väder ute också, lättar upp sinnet lite :)

Sitter hemma i soffan med en sjuk son idag, men ska snart bege mig ner t kupan....

Hörs sen!Puss puss

Fågel Blå sa...

Hejsan!
Jösses här slår man klackarna i taket när man ser ditt superfina kök,så fint du har!
Tror jag skall härma efter dej beträffande kökshanddukarna, smart ide jag fick nu!!!!
Kram Kathrine!

Gårdsromantik sa...

Så fint du gjort i köket - visst är det härligt med snö!

Kram Maud

Vitt och nött sa...

haha! ja det klassiska nyårslöftet brukar ju brytas på nyårsdagen :)

Mycket fint du visar! Det blir inte så himla mycket rött här hemma heller, några kuddar å lite andra detaljer här å där.

Ha en bra dag!
kram!

Lavendel & Romantik sa...

Hej du....Kul att vi hade samma tänk. Snyggt med gardinen också tänkte faktiskt att göra så med men tiden finns inte....Kram på dig/Majsan