måndag 23 november 2009

Gäääääsp !!!

Är det dag?morgon?natt????


...såå känns det just nu...Drabbats av en förlamande trötthet..vill bara sooova...helst dygnet runt :C Jag förbannar november å detta mörker...
Har snart prov i sam och slutprov ( HJÄÄÄLP ) i matte...och så är d ju så mycket man vill pyssla med nu inför advent...Dagarna och timmarna räcker inte till...Idag har jag självstudier men det enda jag kunnat förmå mej till är att studera insidan av ögonlocken...Men sover man dåligt på nätterna så blir det ju såhär...


Flurar på om vi ska byta sovrum däruppe o se om man kan lura kroppen på mera sömn...Har inte sovit riktigt bra sen vi bytte sist...Nåt me feng-shui kanske, vad vet jag...

Nåväl...ska inte tråka ut er...bättre tider kommer och JA jag VET att det är välfärdsproblem att gnälla att man är trött...*ett litet fölåt*

På bilden längst upp ser ni en snutt av hallen...Vår egendesignade s.k hatthylla, fast i detta hus använder tack o lov ingen hatt ;D fast jag skulle behöva en....en SUR-HATT...
Kraaam på er / GNÄLL-K

8 kommentarer:

Hagbacken sa...

Gumman! Du gnäller inte, du är M Ä N S K L I G !!!! Det är because I love you!

Ni har såå fint, vill inte egentligen bjuda hem dig till mitt röda-just nu-anti lantliv...men hoppas det går bra ändå?!

ses i mon...kramelikram...å som jag skrev, du BEHÖVER sova, så mycket som du fejjar med ;)

Stina sa...

Jaa, vad trött man är? Jag skulle vilja sova en massa jag med. Jag förstår inte att det ska vara så svårt att få någonting gjort.

Så fina saker och bilder. Superfin hylla.:-)
Kram Stina

Vitt och nött sa...

underbara bilder!! ni har det sååå fint hemma!!!!

ja håller helt me, det är så himla mörkt å tråkigt väder så man orkar ju knappt gå upp på morgonen.. bara det kunde komma lite snö så blir det ju lite ljusare iaf :)

ha de bra å ha en underbar första advent!
kram ellen

Ullis/Leva på landet sa...

Trött det är bra förnamnet. Undrar när man ska bli människa igen. Det är inte många kommentarer som kommer härifrån men hos några måste jag ju bara skriva en rad .

Ha en bra helg!
Kram Ullis

Fröken Fräken sa...

Det är det här evinnerliga dygnet-runt-mörkret som gör att man är trött. Idag tog jag mig en rejäl sovmorgon men vad hjälpte det? Jag har sneglat på soffan och längtat efter en tupplur mest hela dagen...

Karin Krut sa...

Morgon? Natt? näää.. jag tror faktiskt att det är första advent ;) Visst är det jobbigt med mörkret men i år klarar jag mig förvånansvärt bra.. men så är jag ju arbetslös numera och kan vara ute mitt på dagen och se det lilla ljuset som faktiskt finns ;)
Ha en skön första advent
Kram Karin

nea i det gula huset sa...

Men hallå..klart man får gnälla lite! Ut med det bara! :))

Superfin hatthylla! Gillar konsolerna..har ni köpt eller gjort dom själva?

Tycker absolut att du ska byta tillbaka till ert gamla sovrum om du sover dåligt...och faktiskt har gjort det sen ni bytade! :)

Kram Nea

i Emmas vita hem sa...

Hej hej :) Känner så igen mig i tröttheten, ibland så får man gnälla lite :) Hoppas iaf att du fått sova ut innan provet.

Vilken vacker hatthylla, gillar de snirkliga konsollerna :)

Många adventskramar Emma