onsdag 18 november 2009

Julhysterin har börjat...

How how hoooow...
Julstämningen sprider sej som en löpeld i bloggvärlden och jag har också tjuvstartat...För som nån skrev det är ju NU före advent o jul som man vill pynta o pyssla...Lagom till nyår då brukar jag ha tröttnat iaf.

Rånade skogen på lite material men hur jag än fixade o flyttade på ljus, pinaler, fat och brickor fram o tebaks så ville det sej inte. Är INTE nöjd...Det ENDA jag vet är att hos oss blir det en VIT jul...iallafall INOMHUS ;D




...Antagligen så är jag alles fööör trött för att överhuvudtaget ha några ideér just nu men men...får hoppas ljuset och inspirationen snart e tebaks för just nu vill jag bara fly alla måsten till nåt varmt paradis eller sooooova dygnet runt, usch inte kul...
Sorry ett lite gnälligt inlägg igen...men ni vet man måste ju få gnälla o ha tråkigt för att kunna ha kul o kunna se det positiva sen!

Massor av kramar till er som fortsätter titta in här fast jag är så kass på att komma med nya inlägg.../K

6 kommentarer:

hemtrevnad marie sa...

Ja, då ser jag att någon mera pyntat till det...ser att vi har samma ljusstake, visst är den fin!!
kraam

Fågel Blå sa...

Hej vad fint du gjort, jag har inte heller någon inspiration... får skylla på det tråkiga vädret!!!!!
Kram kathrine!

Hagbacken sa...

såå fint du har gjort-duttiga du :)

Kraam

Vitt och nött sa...

jag tycker det ser jättefint ut!
hoppas att inspirationen infinner sig snart..

nä nu är det läggdags :)
ha en trevlig helg!
kram ellen

Gårdsromantik sa...

Jasså du har tjuvstartat :-)

Ser så fint ut!

Kram Maud

Ullis/Leva på landet sa...

Kul att få fixa lite. Har inte ens tagit mig ut i skogen och har ju såååå långt att gå. Måste ju gå hela vägen runt garaget:). Behöver också lite inspiration.

Ha en bra vecka!
kram Ullis