torsdag 28 augusti 2008

Virr-Fia

Virr-strul-Fialottan glömde ju skriva några viktiga saker ang utmärkelsen...SORRY FÖR DET!!!
Såhär skulle det stå...
1 Vinnarna kopierar utmärkelsen o sätter på sin blogg
2 Länkar personen du fått utmärkelsen av
3 Ger utmärkelsen vidare till minst 7 andra bloggar
4 Länkar till de bloggar du vill nominera
5 Meddela de lyckliga vinnarna ;D

TACK FÖR ALL HJÄLP MEDATT LÄNKA, puckot med dotter slog sina "smarta" huvuden ihop och TADAAAA till slut trillade poletten ner JIPPIEEEEEE...Räkna med att mina nya inlägg blir roligare och mer exklusiva ;D x)
Kraaaaam å puss dammtuss <3

Bra att ni får mamma lite upptagen annars jobbar hon bara hela tiden o blir bitchig när man frågar nåt eller så städar hon och blir arg när man går in med skorna...
/ E mellan dottern =)

5 kommentarer:

Living by Milla sa...

Grattis till utmärkelsen! Tusen tack söta du för att du skickar den till mig,blir så glad så!:)

Din rottingrupp är ljuvlig.Den skulle jag kunna tänka mig.;)

kram Camilla

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Titta in till mig för där finns nått till dig.
Kram Irene

In my house sa...

Tack snälla och söta duuuu.... Jag blir så glad ska du veta!!!! Ett nyp i kinden och en stor kram till dig, Snuffsan!!!!

- Hoppas att du känner dig piggare!!!

Många kramar,,, "men du vilka klämmiga rimm du får till,,, :)

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Då kanske vi ses,ska till loppiset där vi köpte skåpen på lördagen.
Men kommer Stockholmarna i dag,så vet jag inte om det blir av...dom gillar inte loppis..ler(broder ska ha det nyast)
Sen blir det nog lite ljus handel på ikea.
Krya på dig/Kram Irene

Smultronstället sa...

Tjohoo!

Hoppas du e piggare!

Ser att du fått utmärkelsen nu men jag vill åxå ge den till dig..

Kram M