tisdag 26 augusti 2008

Loppis och snubig !!!



Vad gör en normal människa när det blir lördag förmiddag, man har massor av projekt att ta itu med samt huset ser ut som nån kastat in en bomb? Joo man tar väl en snabbfrulle o kavlar upp armarna o sätter igång i rasande tempo!Iallafall så tror jag det är vad alla ni andra gör som är såå effektiva o verkar hinna hur mycket som helst!

Vad gör denna bloggerska när det blir lördag förmiddag, man har massor av projekt att ta itu med samt huset ser ut som nån kastat in en bomb PLUS att man har en tid att passa på fotbollsplan...

K STICKER PÅ LOPPIS ;D

Otroligt genialt...men TITTA VILKET FYND!!! det VAR meningen att vi skulle åka dit för denna söta rotting-grupp stod där o ropade på mej.300 kr får man väl kalla ett riktigt fynd ? Dessutom var det tomt i min plånbok eftersom vi hade för bråttom för att stanna å ta ut peningar...Så sambon fick betala hehe





Han vet väl att ett bra loppisfynd gör mej på gott humör resten av kvällen vilket avsevärt förbättrar chanserna till en fortsatt trevlig helg haha!!!

Många projekt har vi nu och NATURLIGTVIS passar K på att bli förkyld å få dunderhuvudvärk :C

Ska surfa runt lite för nåt annat orkar jag inte med...Men här kommer ett smakprov från pågående projekt...



Ska försöka bättra mej med inlägg så vi "ses" förhoppningsvis fler gånger denna vecka ;D
PÖSSAR / K

7 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

Jättefina möbler du hittade! Jag hade också prioriterat loppis framför städning..!

: )

KRAM, Jenny

<3

Smultronstället sa...

Bra prio,hehehe.
Hm..törs man gissa vilken vägg den ska upp på?skit snygg iaf.

MN å jag planerar Mamma Mia
denna vecka som dessutom är den sista...hänger du me?

Pusspuss
M

Ullis/Leva på landet sa...

Vilket fynd du gjorde. Är ju mycket roligre med loppis än att städa. Här tar det en otroligt lång tid att städa hela huset. Delar gärna upp det på flera dagar.

Kram Ullis

Hagbacken sa...

Det var verkligen ett fynd, hörru´....

Kom och hämta ngt hos mig//Kram Linda

Tidsmästarinnan sa...

Tjoho, vilket fynd!!
Sådär prioriterar jag med, till allas förtjusning i familjen :-D

Gud vad härligt ni kommer att ha i den där ljuvliga lilla rottinggruppen framöver.

Stor kram!
Susanne

Hanna i Det stora grå huset sa...

Psst... Känner igen den gruppen tror jag... Jag gjorde som dig och sket i allt som borde göras och stack på loppis. Så gör jag alltid. Så får det se ut som om någon släppt en bomb här. För jämnan. haha, inte blir det bättre med det som kommer hem från loppisarna heller. nåväl.
Fint på brickan...

Kraam

Sara sa...

Hejsan
Här har jag missat en del. Vilket strul ni haft i sommar. Hoppas att livet känns bättre nu.
Kram Sara