onsdag 27 augusti 2008

Hög på alvedon

Genomförkyld med dundrande huvudvärk slog jag upp ögonen i morse. Allt kändes riktigt bläääh...Men då jag snabbkollade min blogg så såg jag det här ;D




TUUUSEN TACK RARA LINDA FRÅN LANTLIV I LÄGENHET?

Nu till problemen...Vilka ska jag välja...och HUR GÖR MAN FÖR ATT LÄNKA...Jag måste va oerhört puckad men har provat förut å INTE fått till det...HA ÖVERSEENDE OM DET INTE FUNKAR...OCH SNÄLLA HJÄLP MEJ NÅGON !!!
Observera att jag INTE har riktig koll på vilka som redan har fått den...

* Loppisliv
* Liten bod
* gammaltochnytt
* det stora grå huset
* In my house
* Spets och snor
* Living by Milla

Tjingtjong polisbatong ;D

Pssst va bannad jag blir när det inte funkar!!!!!!HJÄÄÄÄÄÄLP!!!!!!!

4 kommentarer:

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Heeej!!vad roligt att se att du är tillbaks i bloggvärlden,,,har saknat dig.
ÅÅ tusen tack för den fina awards...kram kram
Irene
Ps Hoppas att du kryar på dig.

Jenny Oak Fae sa...

GRATTIS till utmärkelsen!!!

När du ska länka, kopiera adressen till bloggen, sedan markerar du bloggnamnet i som du skrivit i ditt inlägg, trycker på ikonen för länk, lägger in det du kopierat,KLART!

KRAM, Jenny

<3

Hagbacken sa...

Åhh vad roligt att du blev glad..du är definitivt värd den! ser att Jenny hjälpt dig föröska förklara..funkar det ändå inte-så hojta till!

Kram Linda

Liten Bod sa...

Fantastisk rottinggrupp! Vilket fynd! Tack så hemskt mycket för utmärkelsen!!! Jag vet inte vad du menar med länkar som inte fungerar. Det finns hjälpmedel för både andra bloggadresser och länkar till ett ord i texten här på Blogger. Du måste ha adressen tillgänglig (kopierad) när du markerar ett ord, och sen väljer länk-knappen uppe i verktygsfältet när du gör inlägget. Då kan du klistra in adressen där, och sen är det klart. Kram, Tina